Hvilket mærke MME giver I jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.925 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Minmio

Som overskriften lyder, hvilken erstaning giver bruger I og hvorfor valgte I netop det?

Tænker på om I bruger Allomin, NAN, babymælk fra arla, eller noget helt andet.

Bruger i brikker eller pulver som I selv blander?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Nessie

Vi startede med babymælk fra Arla, og prøvede os så lidt frem, og endte med at bruge NAN. Hjemme brugte vi pulver og var vi ude havde vi altid bare brikker med.

Vi købte en iiamo sutteflaske, der kunne varme mælken op på kort tid. Var super god at have med på tur

Anmeld

18. juli 2011

Nalle

Vi har kun brugt NAN1 til vores

Vi brugte pulver.

Anmeld

18. juli 2011

Mira0911

Vi har brugt NAN... Og det bruger vi også til lillesøster når hun kommer til verden... 

Det er smag og behag... 

Anmeld

18. juli 2011

Jakob'sMor

tatii72 skriver:

Som overskriften lyder, hvilken erstaning giver bruger I og hvorfor valgte I netop det?

Vi bruger pulver allomin 2 til Jakob :-)

Anmeld

18. juli 2011

grinbidderen

Vi brugte blå alomin til min store dreng og da han var nogen mdr fik han hver anden flaske af grøn alomin. Pulver: nogen gange brikker.Min datter hun får både brystmælk også får hun 3-4 flasker i døgnet af blå alomin. Pulver. Har 2 bøtter fra avent og der er til 3 protioner i. Så 3 gange mad flasker

Anmeld

18. juli 2011

Den lykkelige

Vi bruger NAN1  Og i pulver man selv blander op.. er vi på tur har vi de små brikker med der er blandet og som kan drikkes varmt eller koldt..

Anmeld

18. juli 2011

NatteS

SP sagde til os i sin tid at vi skulle prøve at bruge Allomin.. Da hun mente det var det bedste for mavsen..

Fik også at vide af en veninde at hendes pige fik hård mave af NAN .. så vi købte Allomin.. Men det fik vores dreng hård mave af.. og vi skiftede til NAN og var glade for det i lang tid...

Vi brugte pulver.. Men en gang i mellem når man var på farten var brikkerne også helt fine

Tror bare det skal prøves frem og se hvad der passer bebsen mest

Anmeld

18. juli 2011

Minmio

Tak for jeres svar

Vi bruger nemlig babymælk fra arla, men jeg overvejer at skifte. Jeg synes at det virker så besværligt med pulver, måske er det bare mig

Anmeld

18. juli 2011

K&S

tatii72 skriver:

Vi brugte Nutramigen de første 4 måneder og derefter har vi brugt Allomin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.