fortrydelsespillen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Anonym trådstarter

hej

nogen der har prøvet at tage en fortrydelsespille? - fik I det skidt?

Jeg er lige netop hjemvendt fra apoteket da kæresten og jeg havde et "kondomet sprang" uheld i aftes.. En graviditet ville være okay, men ikke noget vi som sådan ønsker lige nu, da vi har en lille str på blot 6 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

NinaNymannMadsen

har prøvet 2 gange at tage de billeder. og nej fik de ikk dårligt som sådan. blev lidt svimmel men der står også at det er en bivirkning jo. læs indlægs sedlen inden du tager den.

Anmeld

18. juli 2011

L.J.L

Anonym skriver:

hej

Jeg er lige netop hjemvendt fra apoteket da kæresten og jeg havde et "kondomet sprang" uheld i aftes.. En graviditet ville være okay, men ikke noget vi som sådan ønsker lige nu, da vi har en lille str på blot 6 mdr.

Jeg har prøvet fortrydelsespillen et par gange og havde ingen gener ved det .

Anmeld

18. juli 2011

ZamanogDania

Jeg har os prøvet at tage de piller 2 gange. Uden nogen bivirkninger. Måske lidt svimmel, men ikke noget slem

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

mon jeg skal vente til i aften med at tage den?

Anmeld

18. juli 2011

komodo

Synes bestemt du skal tage den med det samme, jo hurtigere efter samlejet jo bedre virker den

Anmeld

18. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

hej

Jeg har taget dem 2 gange.. Og blev bare lidt svimmel og kvalme.. Men ellers ikke .. Men tag den NU ! 

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jeg har taget dem 2 gange.. Og blev bare lidt svimmel og kvalme.. Men ellers ikke .. Men tag den NU ! 

tog dem i formiddags - lige efter I skrev det herinde og der har ikke været noget overhovedet

Anmeld

18. juli 2011

channie-g

Anonym skriver:

hej

jeg tog min den første og eneste da jeg var 16 og nej fik det på ingen måde dårligt a dem men tror det er forskelligt hvordan man reager på sådan noget

Anmeld

19. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

tog dem i formiddags - lige efter I skrev det herinde og der har ikke været noget overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.