Min MD scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

PernilleogDennis

Så er vi kommet hjem fra MD scanning, alt så fint ud undtagen hovedet, babys hovedemål lagde lavere end normalt Er bare lidt bange.. Andre der har prøvet det? Er en smule bekymret selvom sygeplejersken + lægen sagde at det var der ingen grund til.. Så vi Har fået en tid igen om 3 uger.. Så håber jeg virkelig at alt ser normalt ud der..

Vi kunne desværre heller ikke se kønnet da lille fis havde navlestrengen liiiige mellem benene

Men bare lige en lille "bekymret" update på vores MD scanning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

PernilleogDennis

...Slet ingen der har prøvet det samme til MD scanning og er kommet tilbage efter 3 uger og alt er iorden?

Anmeld

18. juli 2011

PernilleogDennis

18. juli 2011

lassemor07

Kan ikke hjælpe da vi ikke var til md scanning med lasse :-)ville bare give dig du trøste knus og håber af alt er i orden næste gang :-)

Anmeld

18. juli 2011

PernilleogDennis

lassemor07 skriver:

Kan ikke hjælpe da vi ikke var til md scanning med lasse :-)ville bare give dig du trøste knus og håber af alt er i orden næste gang :-)

Det varmer.. Tusinde tak,.

Anmeld

18. juli 2011

Happiness

Kan desværre heller ikke hjælpe Men krydser for at lægen har ret, og alt er ok

Og lidt bonus ville være at den lille bisse vil sprede benene til næste scanning

Anmeld

18. juli 2011

PernilleogDennis

Happiness skriver:

Kan desværre heller ikke hjælpe Men krydser for at lægen har ret, og alt er ok

Og lidt bonus ville være at den lille bisse vil sprede benene til næste scanning

Ja det krydser vi også fingre for. Når man har gået og trukket tiden så meget ud pga den MD scanning og ikke købt en køns scanning er det bare PISSE ØV når den så ikke gider vise de nedre dele  

Jaa Det er lidt øv når der skal til at tilkaldes en overlæge for at scanne med pga, den har et for lille hovede.. Håber fanme det er normalt næste gang, ellers ved jeg ikke hvad der skal ske ,. Men hun lød ganske rolig så håber ikke det er noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.