Betalingsats for 2 årig i int.børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

anne2009

Hej. Min datter er snart 2 år, dvs. om 1,5 mdr.

Ved ikke om , det bliver mere økonomisk at sende hende, i en int. børnehave fremfor en vuggestue.

Skal jeg stadig betale vuggestue sats, selvom hun går i int. børnehave fra 2 år?

Håber nogle kan svare, for jeg vil hellere sende hende i vg, hvis satsen er det samme for min snart 2 årig datter, der er lidt mere fred og ro Men hvis jeg kan spare lidt, vil jeg hellere sende hende i børnehave og spare...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det skal du. Man betaler vs indtil den måned de fylder 3 år i (det gør man i vores kommune).

Men, hvorfor sende hende i bh når hun kun lige er 2 år?

Anmeld

18. juli 2011

henh01

MoarHvidovre skriver:

Ja, det skal du. Man betaler vs indtil den måned de fylder 3 år i (det gør man i vores kommune).

nogle inst køre lillegruppe i bh afdelingen fra barnet er 2 år.

men til ts du skal betale vuggestuetakst

Anmeld

18. juli 2011

MoarHvidovre

henh01 skriver:

nogle inst køre lillegruppe i bh afdelingen fra barnet er 2 år.

men til ts du skal betale vuggestuetakst

Ok. Det vidste jeg ikke. De har det også i vores, men det er fra når de rykker i bh når de er ca. 3 år.

Min datter går i vs og er 2 år og 3 mdr. og hun går i en storgruppe i vs, og personligt ville jeg synes det var synd, at sende i bh bare for, at sparer lidt penge. Det er en del mere uro i bh end i vs.

Anmeld

18. juli 2011

henh01

MoarHvidovre skriver:

Ok. Det vidste jeg ikke. De har det også i vores, men det er fra når de rykker i bh når de er ca. 3 år.

Min datter går i vs og er 2 år og 3 mdr. og hun går i en storgruppe i vs, og personligt ville jeg synes det var synd, at sende i bh bare for, at sparer lidt penge. Det er en del mere uro i bh end i vs.

Det er ikke et spørgsmål om at spare penge, men nærmere at tilbyde børnene alderssvarende udfordringer. Et barn der rykker i lillegruppen i BH går kun sammen med børn fra 2-4½ år - så rykker de som 4½ årig i storebørnsgruppen i en anden afdeling hvor de går til de starter i sfo. På den måde sikre man ro - både til de helt små, de mellemstore og de store

Anmeld

18. juli 2011

MoarHvidovre

henh01 skriver:

Det er ikke et spørgsmål om at spare penge, men nærmere at tilbyde børnene alderssvarende udfordringer. Et barn der rykker i lillegruppen i BH går kun sammen med børn fra 2-4½ år - så rykker de som 4½ årig i storebørnsgruppen i en anden afdeling hvor de går til de starter i sfo. På den måde sikre man ro - både til de helt små, de mellemstore og de store

Men er der lige så mange pædagoger som i vs?

Anmeld

18. juli 2011

henh01

MoarHvidovre skriver:

Men er der lige så mange pædagoger som i vs?

Næsten. På denne måde skal man bruge flere hænder da man også skal dække storebørnsgruppen, som i mit tilfælde er i et andet hus..

Anmeld

18. juli 2011

MoarHvidovre

henh01 skriver:

Næsten. På denne måde skal man bruge flere hænder da man også skal dække storebørnsgruppen, som i mit tilfælde er i et andet hus..

Ok. Jeg kan godt se ideen i det, men er dog glad for den måde det foregår i vores intergreret instition og det set ud fra, at der er mere personale til storegruppen i vores vs (som er fra 2-3 år).

I lillegruppen i bh er der også mere personalet i forhold til bh (som er fra 3-4 år).

Anmeld

18. juli 2011

anne2009

MoarHvidovre skriver:

tak for svaret....... Jeg har lidt økonomiske problemer  for tiden og det mit 3. barn. Tænkte hvis det kostede det samme ville jeg hellere ha´en vuggestueplads, det  er lidt mere trygt. Men hvis jeg kunne spare ca. 1000 kr. ville jeg måske havet overvæget det, så hun kunne gå samme børnehave som storesøster.

Anmeld

18. juli 2011

musse1

anne2009 skriver:

Hej. Min datter er snart 2 år, dvs. om 1,5 mdr.

Ved ikke om , det bliver mere økonomisk at sende hende, i en int. børnehave fremfor en vuggestue.

Skal jeg stadig betale vuggestue sats, selvom hun går i int. børnehave fra 2 år?

Håber nogle kan svare, for jeg vil hellere sende hende i vg, hvis satsen er det samme for min snart 2 årig datter, der er lidt mere fred og ro Men hvis jeg kan spare lidt, vil jeg hellere sende hende i børnehave og spare...

ja du betaler stadigvæk vuggestue takst til hun er 3 år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.