Sæden render ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Anonym trådstarter

Det er ikke lige det lækreste emne, men vil lige høre jer tøser ad

Når kæresten og jeg har sex, ligger jeg for det meste lidt i sengen bagefter, trods det render sæden ud af mig når jeg rejser mig op og går ud på badeværelset.

Gør den også det ved jer andre?

Vi er jo i fuld gang med PB og derfor synes jeg jo det er ekstra træls, men er det mon det hele der render ud eller hvordan!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Når kæresten og jeg har sex, ligger jeg for det meste lidt i sengen bagefter, trods det render sæden ud af mig når jeg rejser mig op og går ud på badeværelset.

Vi er jo i fuld gang med PB og derfor synes jeg jo det er ekstra træls, men er det mon det hele der render ud eller hvordan!?

Ja selvfølgelig gør den det.
Når sæd kommer ind i varmen, tynder den op og bliver mere vandig, derfor vil størsteparten løbe ud igen. Men bare rolig..der er nok af haletusser tilbage til at svømme hen hvor de skal. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar )

Det var egentlig også det jeg selv var kommet frem til, men ville bare lige være 100 % sikker

Anmeld

18. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak for svar )

Det var egentlig også det jeg selv var kommet frem til, men ville bare lige være 100 % sikker

Det var så lidt

Anmeld

18. juli 2011

Moar2011

Anonym skriver:

held og lykke med projekt baby - bare være rolig, her var det også sådan, hvilket jo er normalt, og vi har en dejlig dreng på 3mdr der blev lavet i første forsøg .. så det sæd der skal bruges til en lille guldklump, skal nok finde vej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.