Bryst voter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. december 2008

MM

Hej

Er det rigtig at man ikke kan komme til at amme hvis man har små bryst voter ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2008

eliasogmor

Melaniemor skriver:

Hej

Er det rigtig at man ikke kan komme til at amme hvis man har små bryst voter ??

nej det er der ikke..jeg har selv små brystvorter..og jeg kan love dig for de ku bli store....

Anmeld

19. december 2008

MM

Det fik jeg afvide på barselsgangen på næsteved sygehus at det kunen jeg lige så lade være med at prøve for det ville jeg ikke kunne ...

Anmeld

18. januar 2009

BinaMor

Hej. det forstår jeg ikke for mine er også små men jeg hverken haft sår, betændelse, smerter eller lign!!
det er nok også spørgsmålet om hvor små de er.. alt er jo relativt.

Anmeld

18. januar 2009

W&M <3

Hej.

Jeg har også små brystvorter, så jeg fik sådan nogle sutte brikker som jeg skulle sætte på så kan jeg godt amme. Men han kunne ikke få fat uden dem der var de for små. Så du burde godt kunne hvis du får hjælp af sådan nogle suttebrikker.

Knus.

Anmeld

18. januar 2009

Pia.

Mine vendte ind ad da jeg fik min den første... og den gang fik jeg afvide at alle kan amme - det er i hvert fald ikke størelsen eller formen af brystvorten der har betydning... og jeg ammede fint selvom de lige skulle hjælpes ud.... efter at have ammet mit første barn blev de ude ....

Anmeld

16. november 2009

bubbers mor

det har jeg også fået af vide -mine var for små og brsyterne for faste - tænk at det sku være dårligt

Bruger ogsåbrik nu, da prinsen ik ku få fat -virker som om han overhovedet ikke kan mærke mig uden brik!

SÅ frustrende for os begge

Anmeld

17. november 2009

JustAnotherName

Pia. skriver:

Mine vendte ind ad da jeg fik min den første... og den gang fik jeg afvide at alle kan amme - det er i hvert fald ikke størelsen eller formen af brystvorten der har betydning... og jeg ammede fint selvom de lige skulle hjælpes ud.... efter at have ammet mit første barn blev de ude ....

samme her !! 

Anmeld

17. november 2009

JustAnotherName

det har jeg også fået af vide -mine var for små og brsyterne for faste - tænk at det sku være dårligt

Bruger ogsåbrik nu, da prinsen ik ku få fat -virker som om han overhovedet ikke kan mærke mig uden brik!

SÅ frustrende for os begge

Det kan sagtens blive bedre med tiden.
I starten kunne min datter heller ikke få fat, fordi  min vorte blev helt flad og forsvandt. Men det er slet ingen problem nu.
Så der kan også være håb for dig. Op med modet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.