Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.902 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Muhmi

Hvornår får man en e-boks besked om hvornår og hvor mange børnepenge man får?

Og skal man egentlig selv søge om dem?

Jeg tænker nemlig at de bliver udbetalt onsdag og jeg har stadig ikke modtaget en advisering om at de kommer...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Den lykkelige

Jeg fik dem bare automatisk ind på nemkonto.. de kan se med det samme at du har fået barn..

Anmeld

18. juli 2011

Den lykkelige

Nu så jeg jo lige du har en lille fra april.. så du får det samme som mig.. det er 4200 mener jeg..

Anmeld

18. juli 2011

Laulund87

Jeg fik overhovedet ikke nogen besked om at de ville komme, de kom bare automatisk

Anmeld

18. juli 2011

Millesmammi

Muhmi skriver:

Jeg tænker nemlig at de bliver udbetalt onsdag og jeg har stadig ikke modtaget en advisering om at de kommer...?

Det skulle meget gerne bare gå ind på din konto

Anmeld

18. juli 2011

Muhmi

Den lykkelige skriver:

Jeg fik dem bare automatisk ind på nemkonto.. de kan se med det samme at du har fået barn..

Okay... Men får man ikke en advisering eller kommer de bare uden at det bliver sagt til nogen?

Anmeld

18. juli 2011

bobbles

Muhmi skriver:

Det får du helt automatisk mener taksten er 3.363,- jeg får aldrig brev om det, jeg får bare pengene, bare så længe du har født inden 1 juli

Anmeld

18. juli 2011

NinaNymannMadsen

ved ikk hvornår man får en e-boks besked om det. men man får dem jo når man har barn og de kommer hvert kvartal.

https://www.borger.dk/Emner/familie-og-boern/boern /boernepenge/Sider/boerne-og-ungeydelse.aspx

det fandt jeg lige frem til der står lidt om det og hvad man får og sådan noget.

Anmeld

18. juli 2011

Muhmi

Nå hold da op... Jamen det er da dejligt... Hehe, så har jeg bare siddet og tjekket og dobbelt-tjekket min e-boks for ingen verdens nytte

Anmeld

18. juli 2011

Den lykkelige

Muhmi skriver:

Okay... Men får man ikke en advisering eller kommer de bare uden at det bliver sagt til nogen?

Jeg fik brev hjem på adressen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.