Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår får man en e-boks besked om hvornår og hvor mange børnepenge man får?
Og skal man egentlig selv søge om dem?
Jeg tænker nemlig at de bliver udbetalt onsdag og jeg har stadig ikke modtaget en advisering om at de kommer...?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fik dem bare automatisk ind på nemkonto.. de kan se med det samme at du har fået barn..
Nu så jeg jo lige du har en lille fra april.. så du får det samme som mig.. det er 4200 mener jeg..
Jeg fik overhovedet ikke nogen besked om at de ville komme, de kom bare automatisk
Muhmi skriver: Hvornår får man en e-boks besked om hvornår og hvor mange børnepenge man får? Og skal man egentlig selv søge om dem? Jeg tænker nemlig at de bliver udbetalt onsdag og jeg har stadig ikke modtaget en advisering om at de kommer...?
Den lykkelige skriver: Jeg fik dem bare automatisk ind på nemkonto.. de kan se med det samme at du har fået barn..
Okay... Men får man ikke en advisering eller kommer de bare uden at det bliver sagt til nogen?
Det får du helt automatisk mener taksten er 3.363,- jeg får aldrig brev om det, jeg får bare pengene, bare så længe du har født inden 1 juli
Nå hold da op... Jamen det er da dejligt... Hehe, så har jeg bare siddet og tjekket og dobbelt-tjekket min e-boks for ingen verdens nytte
Muhmi skriver: Okay... Men får man ikke en advisering eller kommer de bare uden at det bliver sagt til nogen?
Jeg fik brev hjem på adressen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128