Bryst voter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.877 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. december 2008

MM

Hej

Er det rigtig at man ikke kan komme til at amme hvis man har små bryst voter ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2008

Diana...

Nej det skulle ikke have nogen betydning.

Anmeld

19. december 2008

MM

Det fik jeg afvide på barselsgangen på næsteved sygehus at det kunen jeg lige så lade være med at prøve for det ville jeg ikke kunne ...

Anmeld

19. december 2008

eliasogmor

nej det er der ikke..jeg har selv små brystvorter..og jeg kan love dig for de ku bli store....

Anmeld

19. december 2008

Anja

Det lyder mærkeligt. Har fået at vide, at det ikke har betydning, hvor store brystvorterne er lige som det ikke har betydning, hvor store/små brysterne er.

Anmeld

19. december 2008

MM

hmm..

Anmeld

19. december 2008

Diana...

Jeg har næsten lige været til jordmord og der snakket vi om amning og det var noget fis folk rende rundt og sagde at folk med små bryster og vorter ikke kunne amme eller ikke havet nok mælk for det havet intet med brystet størrelse el vorten.

Anmeld

19. december 2008

Diana...

Det står os i de fleste amme bøger at det ikke har nogen betydning, så synes du skal prøve uanset hvad næstved siger.

Anmeld

19. december 2008

MM

med den næste håber jeg på at kunne føde hjemme, der håber jeg på at kunne få en anden ro end jeg havde med første.

Der endte jeg med malke ud til hende så hun fik et på flaske, for jeg gik i troen på at jeg virklig ikke kunne amme

Anmeld

19. december 2008

A.

det passer i nogen tilfælde hvis man har små brystvorter så bliver bryst ødælegget(staves) næsten med det samme(i min tilfælde har det passet og min mors også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.