Måske gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

norenberg

Jeg testede i går meget meget svagt positivt og har symptomer på at jeg er gravid, men endnu ikke gået over tiden....så er lidt spændt på om jeg er gravid.....har bare lidt svært ved at overskue det...og tankerne køre bare rundt i hovedet på mig....har tre skønne unger i forvejen og ikke planer om at skulle have flere pga mit helbred ikke er helt i top...ungerne er hhv. 5½ år, 15 mdr og 7 mdr og født 13 uger for tidlig....og skal snart igennem en mindre hjerte operation....hvad ville i gøre hvis i var i mit tilfælde....abort ligger så fjerne fra mig og tror ikke jeg ville kunne leve med den beslutning resten af mit liv....tænker også bare på hvordan vores omgangs kreds ville reagere ved at min far har meldt ud at han syntes det skal fjernes....syntes alt er så uoverskueligt lige nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

kimfrit

Ved ikke hvad jeg skal svare, beslutningen er jo helt din.

Jeg tænkte stadig på min abort jeg fik lavet som 16 og ser det stadig som mit livs fejltagelse.

Men du skal føle hvad der er rigtig for dig selv

Anmeld

17. juli 2011

Sof

Med en kommende hjerteoperation, ligegyldigt om den er stor eller lille, så ville jeg få en abort. Dit hjerte arbejder på overdrev når du er gravid, så det der nu er en lille operation, kan ende med at blive en stor operation hvis du går igennem endnu en graviditet.

Få en snak med din læge og hør hvad rådet er der, men for dit helbreds skyld og for de 3 børn du har nu, så synes jeg du skal tage operationen først og så vente med nr. 4 Min søster har arbejdet på hjerte/lunge transplantationen og gennem hende ved jeg hvad en graviditet gør ved hjertet, så jeg synes virkelig du skal tænke på din krop i dine 3 børn hjemme lige nu

Held og lykke med det hele. 

Anmeld

17. juli 2011

norenberg

Sof skriver:

Med en kommende hjerteoperation, ligegyldigt om den er stor eller lille, så ville jeg få en abort. Dit hjerte arbejder på overdrev når du er gravid, så det der nu er en lille operation, kan ende med at blive en stor operation hvis du går igennem endnu en graviditet.

Få en snak med din læge og hør hvad rådet er der, men for dit helbreds skyld og for de 3 børn du har nu, så synes jeg du skal tage operationen først og så vente med nr. 4 Min søster har arbejdet på hjerte/lunge transplantationen og gennem hende ved jeg hvad en graviditet gør ved hjertet, så jeg synes virkelig du skal tænke på din krop i dine 3 børn hjemme lige nu

Held og lykke med det hele. 

Det er min for tidlig fødte søn som skal ind og hjerte opereres...

Anmeld

17. juli 2011

norenberg

norenberg skriver:

Jeg testede i går meget meget svagt positivt og har symptomer på at jeg er gravid, men endnu ikke gået over tiden....så er lidt spændt på om jeg er gravid.....har bare lidt svært ved at overskue det...og tankerne køre bare rundt i hovedet på mig....har tre skønne unger i forvejen og ikke planer om at skulle have flere pga mit helbred ikke er helt i top...ungerne er hhv. 5½ år, 15 mdr og 7 mdr og født 13 uger for tidlig....og skal snart igennem en mindre hjerte operation....hvad ville i gøre hvis i var i mit tilfælde....abort ligger så fjerne fra mig og tror ikke jeg ville kunne leve med den beslutning resten af mit liv....tænker også bare på hvordan vores omgangs kreds ville reagere ved at min far har meldt ud at han syntes det skal fjernes....syntes alt er så uoverskueligt lige nu....

lige en tilføjelse det er min søn som skal ind og hjerte opereres og ikke mig...

Anmeld

17. juli 2011

baby012

Det er 100% op til dig selv hvad det rigtige er  

det valg er der ingen der kan træffe for dig.. 

Anmeld

17. juli 2011

Sof

Det er min for tidlig fødte søn som skal ind og hjerte opereres...

Så er det jo noget helt andet, jeg troede det var dig... Det må du undskylde 

Men i det tilfælde, så skal du jo kigge på om du har overskudet til det nu og her. En hjerteoperation er jo gerne efterfulgt lidt andre ting også, men alt efter hvad han skal have lavet, så vil jeg ikke se det som en forhindring, men ville se mere på overskuddet til et hjertesygt barn og et spædbarn.

Men tag det valg du føler er det rigtige, det er det eneste du kan gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.