MiniMugge skriver:
Hej
Eftersom jeg er gravid for første gang og det hele er meget nyt for mig, vil jeg blot lige høre. Da jeg ringede til lægen og fik min første tid, sagde hun at lægen ville stille en masse spørgsmål og forklare en masse ting. Det er jo også fint nok. Men receptionisten, eller, damen i telefonen, sagde også at lægen ville spørge om hvor jeg helst ville føde.
Så var det jeg tænkte: "Får man ikke bare det tildelt?" Det gør man jo så åbenbart ikke
Jeg bor i Vanløse, nogen der har nogle forslag, erfaringer, råd eller anbefalinger til en newbie? Jeg vil jo gerne have en idé om hvad jeg skal svare lægen når jeg kommer derop på næste næste torsdag
Tak 
Jeg fødte selv på Hvidovre, og selvom fødslen var temmelig hektisk grundet ingen variation af hjertelyd ved veerne, så følte vi os i gode hænder hele vejen igennem. Og så er der jo et menukort ved sengen, så man kan ringe og bestille, hvad man vil have. Og det er jo også et plus 
Jeg kender et par stykker, der har født på Riget, og de var ikke begejstrede. Men ellers har jeg ingen insider-viden fra de andre hospitaler 
Anmeld