Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
camillakrath skriver: Ca. 4 poser med smart drengetøj. Noget er aldrig brugt. Her er lidt eksempler på hvad der er i pakken. Skriv, så sender jeg flere billeder Vil MEGET gerne af med det, så sælger BILLIGT!!!!
Ca. 4 poser med smart drengetøj. Noget er aldrig brugt.
Her er lidt eksempler på hvad der er i pakken. Skriv, så sender jeg flere billeder
Vil MEGET gerne af med det, så sælger BILLIGT!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Hvad skal du ha for billed 1&2?
Hvad skal du ha for billed 1&2?
Vil helst sælge det hele samlet.
For sælger jeg noget af det samlet kan jeg sælge det for en 10er pr del
camillakrath skriver: Vil helst sælge det hele samlet. For sælger jeg noget af det samlet kan jeg sælge det for en 10er pr del
CamillaSoefelt skriver: Øv;(
Øv;(
Kan se at billede nr. 2 er en størrelse 44, så har slettet den.
Men billede 1 kan du få for 6 kr
camillakrath skriver: Kan se at billede nr. 2 er en størrelse 44, så har slettet den. Men billede 1 kan du få for 6 kr
CamillaSoefelt skriver: Lækkert. Havde du mere tøj? Ville gerne se flere billeder så?
Lækkert. Havde du mere tøj? Ville gerne se flere billeder så?
Jeg har 4 bæreposer
Noget af det er på de billeder med meget tøj på. Er der noget du sådan er specielt interesseret i? For ellers skal jeg godt nok tage mange billeder haha
camillakrath skriver: Jeg har 4 bæreposer Noget af det er på de billeder med meget tøj på. Er der noget du sådan er specielt interesseret i? For ellers skal jeg godt nok tage mange billeder haha
CamillaSoefelt skriver: Mest anderledes tøj jeg er int i. Ikke h og m tøj. Synes den på billed 1 er så sød
Mest anderledes tøj jeg er int i. Ikke h og m tøj. Synes den på billed 1 er så sød
Okay prøver lige at kigge
camillakrath skriver: Okay prøver lige at kigge
Hvad skal du have for det hele??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128