Hej Sttina!
Vi døjer med kolik, men har fået det til at aftage nu. Han græd i en times tid ad gangen, men mange gange i løbet af dagen og aftenen. Han græd ikke bare, han skreg! Det varså frygteligt at høre ham have så ondt :(
Sidste weekend besluttede jeg at forsage alt det jeg kunne læse mig frem til på nettet, at andre mødre havde haft succes med. Dvs. først og fremmest mælk og chokolade, men også kaffe, sort the, bær, citrus, kål, chili og lign. Det gjorde ret hurtigt anfaldene en del kortere og mindre smertefulde. Nu græd han "bare" uden at skrige. Så var jeg til zoneterapeut mandag, som sagde hun havde erfaring med at det ofte var galdeblæren hun skulle påvirke. Hun sagde at hvis hans afføring er grøn eller grønlig, så er der ufordøjet galde i og det gør ondt på nogle børn. Hans afføring er grøn. Og nu har han kun nogle grædeture, hvor det virker somom noget generer, men ikke gør vildt ondt. Jeg håber at anden gang hos hende kan fjerne det sidste, men allerede nu er det meget mere udholdeligt.
Næste uge vil jeg så begynde fra en ende af med de ting jeg har forsaget og se, hvad om der er nogle ting jeg bare må holde mig fra fremover.
Jeg håber du også kan lette det med kosten. Det er jo da det nemmeste. Også selvom jeg elsker chokolade :S
Anmeld