Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed33 skriver: Øv bøv.
Øv bøv.
Ja elsker ellers sådan noget. men tror ikke mit bækken helt syntes det skal køre så langt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sanne og Nicklas skriver: Ja elsker ellers sådan noget. men tror ikke mit bækken helt syntes det skal køre så langt.
Ja, det er jo det. Men hvis du ombestemmer dig, så skal jeg i hvert fald afsted om lørdagen.
Kofoed33 skriver: Ja, det er jo det. Men hvis du ombestemmer dig, så skal jeg i hvert fald afsted om lørdagen.
Det skal jeg huske.
Vi snakker nemlig lidt om at lufte campingvognen, er den desværre ikke blevet endnu i år. Så kunne det jo være vi lagde turen den vej
Sanne og Nicklas skriver: Det skal jeg huske. Vi snakker nemlig lidt om at lufte campingvognen, er den desværre ikke blevet endnu i år. Så kunne det jo være vi lagde turen den vej
Den skal da også have en oplevelse, hehe, men kan du holde til det?
Kofoed33 skriver: Den skal da også have en oplevelse, hehe, men kan du holde til det?
Ja det er jo lige det.
Må jo se på det når vi når weekenden.
Sanne og Nicklas skriver: Ja det er jo lige det. Må jo se på det når vi når weekenden.
Men håber da du kan Så kan vi/jeg få set dig
Kofoed33 skriver: Men håber da du kan Så kan vi/jeg få set dig
Hihi ja det ville være rigtig hyggelig.
Kofoed33 skriver: Hvor mange af jer skal afsted og i såfald hvornår? Det kunne den være hyggeligt, hvis det lige passer sammen, så vi kunne mødes. Har bla en date med MaybeBaby
Hvor mange af jer skal afsted og i såfald hvornår?
Det kunne den være hyggeligt, hvis det lige passer sammen, så vi kunne mødes. Har bla en date med MaybeBaby
MaybeBaby skriver: Det er nemlig, hvad du har
Det er nemlig, hvad du har
And i love it Kommer ved middags tid.
Kofoed33 skriver: And i love it Kommer ved middags tid.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128