ja, det var vist den mest sigende overskrift jeg kunne finde på, så nu håber jeg bare at mit emne er tilfredstillende placeret.. 
vi står i den kedelige situation at jeg har termin i næste måned, og vi har virkelig ikk andet end tøj, en høj stol , en puslepude og nogle bamser til vores kommende søn, så nu vil jeg spørge jer herinde på baby om der ikke er nogen der kan hjælpe os, om ikke andet så bare hvertfald med en seng og evt tilbehør.. det er for mig det vigtigste lige nu! vi havde fået lovning på en seng, men den stod i en kælder der blev hårdt ramt under det store skybrud, så det tilbud står ikke rigtigt ved mere..
jeg troede vi kunne nå at betale alt gæld og gamle regninger før min termins månede, men vi har bare fået den ene rykker efter den anden og har virkelig ikk råd til at lægge dem til side mere, så vi er desværre nødsaget til at prioritere disse betalinger højere end udstyr til vores øjesten, lige meget hvor meget det gør ondt at jeg allerede nu føler at vi ikk kan magte det her rent økonomisk... 
da vi hverken ejer bil eller særligt mange penge ville det virkelig være skønt hvis der sad nogle ude omkring vestegnen af der kunne hjælpe os, det er ikke for at være kræsen med hvor tingene kommer fra, men de skal jo kunne hentes..vi bor selv i brøndby strand, og ville højst sandsynligt skulle med det offentlige for at afhente eventuelle ting!
håber der sidder nogen derude der kan hjælpe!
på forhånd tak,
//MIKA-vi glæder os til at møde dig min lille skat!
Anmeld