Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

SaNiNa

Jeg syntes virkelig at ventetøj er så røv kedelig hvis det ikke lige skal være en kjole eller en trøje til 400-500kr

Det hele er army gørn eller sort.

Hvad gør i for at pifte det lidt op så det ikke er så kedelig at se på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

ønskeprinsesse2011

jeg har droppet det med ventetøj her i sommer. da jeg får det dårligt af at ha for meget tøj på. så her har jeg kun løstsiddende tøj på. og skal vi i byen eller nget ja så er det et par vente legins og et tunika

Anmeld

17. juli 2011

SaNiNa

Har også brugt min tunikaer helt vildt meget denne her gang. men ødelagte så meget tøj da jeg ventede Nicklas fordi jeg ikke gik over til ventetøj tidlig nok så det røg bare ud da maven aldrig forsvandt heller ikke efter vask. Det var jo så også vinter da jeg ventede Nicklas og først sommer/forår

Anmeld

18. juli 2011

Nynne88

Jeg har bare købt nogle numre større end jeg plejer  Synes simpelthen ventetøjet som man kan få er kedeligt og meget af det grimt . i H&M kan man købe virkelig billige kjoler og toppe som sidder løst og flot på den store mave 

Anmeld

18. juli 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Jeg har bare købt nogle numre større end jeg plejer  Synes simpelthen ventetøjet som man kan få er kedeligt og meget af det grimt . i H&M kan man købe virkelig billige kjoler og toppe som sidder løst og flot på den store mave 

kunne være jeg skulle kigge på det i dag er godt nok ikke så meget til hogm da jeg altid er så skuffet over kvaliteten

Anmeld

18. juli 2011

Nynne88

Sanne og Nicklas skriver:

kunne være jeg skulle kigge på det i dag er godt nok ikke så meget til hogm da jeg altid er så skuffet over kvaliteten

Ja det holder ikke så længe, men når man bare skal have noget som man kan være i i kort tid så synes jeg det er ok . Forresten så har jeg sparet mange penge ved at købe almindelige strømpebukse/leggins i en lidt større størelse og så vende dem (så numsen sidder foran ved maven), så strammer de ikke og det er meget billigere end at købe dem til gravide. 

Anmeld

18. juli 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Ja det holder ikke så længe, men når man bare skal have noget som man kan være i i kort tid så synes jeg det er ok . Forresten så har jeg sparet mange penge ved at købe almindelige strømpebukse/leggins i en lidt større størelse og så vende dem (så numsen sidder foran ved maven), så strammer de ikke og det er meget billigere end at købe dem til gravide. 

Ej ja det hvade jeg da slet ikke tænkt på det er da super smart for leggins er mega dyre

Anmeld

18. juli 2011

Nynne88

Ej ja det hvade jeg da slet ikke tænkt på det er da super smart for leggins er mega dyre

Lige præcis - og de tjener jo penge på alle os gravide som bare MÅ have noget behageligt at være i 

Anmeld

18. juli 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Lige præcis - og de tjener jo penge på alle os gravide som bare MÅ have noget behageligt at være i 

Ja ikke nok med vi skal købe baby tøj, barnevogn, legetøj seng, osv som også bare er mega dyrt. De tænker slet ikke på os som forbruger.

Er rigtig glad for vi har så meget fra Nicklas som vi kan genbruge.

Det kan føleles lidt som om de stjæler fra os

Anmeld

18. juli 2011

Nynne88

Ja ikke nok med vi skal købe baby tøj, barnevogn, legetøj seng, osv som også bare er mega dyrt. De tænker slet ikke på os som forbruger.

Er rigtig glad for vi har så meget fra Nicklas som vi kan genbruge.

Det kan føleles lidt som om de stjæler fra os

Ja, tror man skal være god til at bruge fornuften og tænke over hvad man egentlig har brug for inden butikkerne får lokket en til at købe alt muligt . Kan godt forstå at I er glade for at I har fra Nicklas. Vi har også købt tingene sådan at vi kan bruge det igen til den næste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.