Kæmpe myre problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.313 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

Fru Nielsen

Hallo tøser.....

Har i haft en go weekend??

Åhhh, håber virklig nogen kan hjælpe mig lidt....

Vi har kæmpe myre problemer herhjemme, ikke bare en lille smule, nej det vrimler simpelthen med dem....

Det startede i stuen, og der fik vi så fuet om under døren herinde, fordi vi regnede med de kom ind der, samt vi vandede både ude og inde med noget meget dyrt skads som rigtig mange har anbefalet os.... Vi har så derefter ikke set myre siden.

Men jeg kommer her til aften ind på lillepigens værelse, fordi jeg lige skulle havde de sidste ting til sygehus tasken ordnet, også vælter det bare op med myre i det ene hjørne, henne hvor hendes seng står.... Altså det er både alm myre og flyvemyre! Det var SORT af dem.....

Fik dem sprøjtet, støvsuget væk og sprøjtet igen..... Og håber det nu er det!

Men hvor kommer de så næste gang?? Hmmm....

Nu har vi snakket om at få en prof ud og kigge på det, for vi kan simpelthen ikke selv slippe af med dem, uanset hvad vi gør... Tror vi har prøvet næsten alt på markedet, samt gamle husmoder råd, men intet hjælper.....

Andre der har haft så store myre problemer, og hvad fik i gjort ved det? Og hvad gav i for det? Prisen er ikke vild vigtig, for det skal bare ordnes, er bare rart at vide hvad vi skal forvente af pris....

Har søgt på kommunens hjemmeside, men ser ud til de kun kan hjælpe med rotter og mus....

Jeg bor i jylland, nærmere Ringkøbing/Skjern kommune, hvis nogen kender nogen og anbefaler nogen heromkring jeg kan ringe til for at få hjælp.....

Knus og på forhånd tak fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Isabeau

Fru Nielsen skriver:

Hallo tøser.....

Har i haft en go weekend??

Åhhh, håber virklig nogen kan hjælpe mig lidt....

Vi har kæmpe myre problemer herhjemme, ikke bare en lille smule, nej det vrimler simpelthen med dem....

Det startede i stuen, og der fik vi så fuet om under døren herinde, fordi vi regnede med de kom ind der, samt vi vandede både ude og inde med noget meget dyrt skads som rigtig mange har anbefalet os.... Vi har så derefter ikke set myre siden.

Men jeg kommer her til aften ind på lillepigens værelse, fordi jeg lige skulle havde de sidste ting til sygehus tasken ordnet, også vælter det bare op med myre i det ene hjørne, henne hvor hendes seng står.... Altså det er både alm myre og flyvemyre! Det var SORT af dem.....

Fik dem sprøjtet, støvsuget væk og sprøjtet igen..... Og håber det nu er det!

Men hvor kommer de så næste gang?? Hmmm....

Nu har vi snakket om at få en prof ud og kigge på det, for vi kan simpelthen ikke selv slippe af med dem, uanset hvad vi gør... Tror vi har prøvet næsten alt på markedet, samt gamle husmoder råd, men intet hjælper.....

Andre der har haft så store myre problemer, og hvad fik i gjort ved det? Og hvad gav i for det? Prisen er ikke vild vigtig, for det skal bare ordnes, er bare rart at vide hvad vi skal forvente af pris....

Har søgt på kommunens hjemmeside, men ser ud til de kun kan hjælpe med rotter og mus....

Jeg bor i jylland, nærmere Ringkøbing/Skjern kommune, hvis nogen kender nogen og anbefaler nogen heromkring jeg kan ringe til for at få hjælp.....

Knus og på forhånd tak fra Louise

Jeg bor i Nordjylland, og døjer med samme problem ude på badeværelset, hvor de kommer op gennem fugen i bruseniechen (stavemåde?)

Vi har fået sprøjtet med noget, som viceværten kom med, og de gik også væk i et par dage, men nu er de kommet igen - ikke kun myrer, men også flyvemyrer, og de er STORE!

Er så træt af det! Læser lige med her, måske nogen har en idé?

Anmeld

17. juli 2011

cnmigo

Tror det er et rigtig myreår i år 

Vi døjer også med dem, de er OVERALT i haven, og det er ikke små tuer de præsterer!

Men de er nu også kommet ind i stuen ved vores karnap, og vores hus er altså bygget i 2005, så det er ikke fordi det er gammelt!

Det har VRIMLET med flyvemyrer og almindelige myrer - føj hvor klamt.

Vi har sprøjtet og lagt gift ud, og jeg har smidt vaskepulver, kanel og kogende vand udenfor lige ved husmuren.

Det liiiiiiiiiiiigner at vi har fået has med dem nu - lige ved karnappen, men ikke alle de 117 andre steder i haven (n)

Det er klamt, og mega ulækkert når der er SÅ mange SÅ mange steder 

øv øv øv

Anmeld

17. juli 2011

Fru Nielsen

Isabeau skriver:

Jeg bor i Nordjylland, og døjer med samme problem ude på badeværelset, hvor de kommer op gennem fugen i bruseniechen (stavemåde?)

Vi har fået sprøjtet med noget, som viceværten kom med, og de gik også væk i et par dage, men nu er de kommet igen - ikke kun myrer, men også flyvemyrer, og de er STORE!

Er så træt af det! Læser lige med her, måske nogen har en idé?

Ja det er bare SÅ frygtelig..... Priser mig lykkelig for at jeg ikke har født endnu, for så havde vi risikeret at lille pigen havde ligget derinde og sovet, og sengen var ellers bare sort af dem.....

Jamen jeg ved virkelig ikke havd vi skal gøre, vi bor jo i hus så må betale os fra det af egen lomme..... Men hvis jeres vicevært finde på noget, er du så ikke sød at give lyd, så vil vi prøve det samme! Og skal selvfølgelig nok gøre det samme omvendt....

Har lige læst mig frem til at de kan bygge rede inde i muren, samt nede under gulvet, og have KÆMPE myrebo derinde i..... Seriøst, hvordan pokker slipper man så nogensinde af med dem, hvis det e tilfældet???

Anmeld

17. juli 2011

Fru Nielsen

cnmigo skriver:

Tror det er et rigtig myreår i år 

Vi døjer også med dem, de er OVERALT i haven, og det er ikke små tuer de præsterer!

Men de er nu også kommet ind i stuen ved vores karnap, og vores hus er altså bygget i 2005, så det er ikke fordi det er gammelt!

Det har VRIMLET med flyvemyrer og almindelige myrer - føj hvor klamt.

Vi har sprøjtet og lagt gift ud, og jeg har smidt vaskepulver, kanel og kogende vand udenfor lige ved husmuren.

Det liiiiiiiiiiiigner at vi har fået has med dem nu - lige ved karnappen, men ikke alle de 117 andre steder i haven (n)

Det er klamt, og mega ulækkert når der er SÅ mange SÅ mange steder 

øv øv øv

Ja, og de der flyvemyre er bare næsten værst.....

Vi tørre borde osv af hver dag og hver aften inden vi går i seng for at det i hvert fald ike skal være noget mad som logger dem til... Men lige lidt hjælper det!

Jeg tror for vores vedkommende ikke der er andet at gøre end at ringe efter nogen som er prof på området så de kan komme og forhåbentlig gøre noget.....

Anmeld

17. juli 2011

AnnePedersen

I vores tilbygning døjer vi også bare sådant med de lorte myrer og de der flyver. Vi har også fået fuet og det gift som vi nu kan da det vores soveværelse og vores kontor.

MEn som jer så forstår jeg heller ikke hvor ff kommer fra.

SÅ glæder mig råd

Vi bor ved thisted i nord vest jylland

Anmeld

17. juli 2011

roenlund

vi havde det i vores gamle lejlighed... Jeg købte sådan noget pulver gift som de så selv sløber med sig ned i deres bo og så dør de og kommer ikke igen... det hjalp os...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.