Vildt underligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.919 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. december 2008

Julle1975

Jeg havde en pletblødning den 5 dec og 6 dec, men ikke nok til det kom i trusseindlægget... For 1 uge siden prøvede jeg at teste, men var negativ.. Så nu sad jeg lige og regnede min cyklus dage ud og kan se jeg har en cyklus på 35 dage, så kan godt se, da jeg testede var alt for tidligt.. Men nu er jeg så gået 1 uge over tid.. Har stadigvæk lidt mens smerter og niven i underlivet specielt i højre side, men har også fået fastere brystere og mega ømme brystvorter..
Men hold da kæft en kylling jeg er.. Har en graviditets test liggende og tør bare ikke teste, for er bange for hvad den vil vise og især skuffelsen hvis den er negativ..

Knus Julle1975

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2008

twinboys

Julle1975 skriver:

Jeg havde en pletblødning den 5 dec og 6 dec, men ikke nok til det kom i trusseindlægget... For 1 uge siden prøvede jeg at teste, men var negativ.. Så nu sad jeg lige og regnede min cyklus dage ud og kan se jeg har en cyklus på 35 dage, så kan godt se, da jeg testede var alt for tidligt.. Men nu er jeg så gået 1 uge over tid.. Har stadigvæk lidt mens smerter og niven i underlivet specielt i højre side, men har også fået fastere brystere og mega ømme brystvorter..
Men hold da kæft en kylling jeg er.. Har en graviditets test liggende og tør bare ikke teste, for er bange for hvad den vil vise og især skuffelsen hvis den er negativ..

Knus Julle1975

Ej ka du så finde den test frem og få den taget... Tænk en dejlig julegave du ville få, hvis nu testen er positiv...

Så find du bare testen frem...

Jeg for dig

Majbritt

Anmeld

19. december 2008

Diana...

twinboys skriver:

Ej ka du så finde den test frem og få den taget... Tænk en dejlig julegave du ville få, hvis nu testen er positiv...

Så find du bare testen frem...

Jeg for dig

Majbritt

Lige præsis og nu vi jo alle sammen nysgerie

alt hvad der kan

Diana 32+5

Anmeld

19. december 2008

Julle1975

Er det ikke bedst med morgen urinen??

Anmeld

19. december 2008

twinboys

Julle1975 skriver:

Er det ikke bedst med morgen urinen??

Jo det er det, men tror at hvis man er gravid, så kan middagsurin vel også bruges...

Majbritt

Anmeld

19. december 2008

Julle1975

Jeg må lige prøve næste gang jeg skal tisse...

Anmeld

19. december 2008

Diana...

Julle1975 skriver:

Vi venter spændt...

Anmeld

19. december 2008

Mathilde

Uh hvor spændende!

Jeg krydser alt hvad jeg kan

Det er bedst at teste om morgenen, men man kan også om dagen. Det er bare bedst hvis urinen er koncentreret, dvs at man ikke har drukket for meget vand eller har tisset for en time siden. Mener jeg har læst, at urinen helst skal have været i blæren i 4timer.

Held og lykke

Anmeld

19. december 2008

malou

Julle1975 skriver:

har du tisset endnu?? hihi vi venter spændt

Anmeld

19. december 2008

Julle1975

Nej har ikke tisset endnu.. Når jeg så gerne vil er blæren ikke enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.