Far er ikke hjemme når vi kommer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg har en søn på 6 år, som bor ved sin far i hverdagen. men de sidste 3 gange også i dag, er han ikke hjemme som aftalt, og tager ikke mobilen, min søn bliver hver gang såret. jeg har også for et par måneder siden skulle aflevere ham, hvor farmand var fuld(tog selvf. min søn med hjem igen) hvad skal jeg snart stille op, det gør ondt p mig og se min søn ked af det, skal jeg i gennem amtet for at han kan flytte over til mig ?? HJÆÆÆÆÆÆÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Mormilla

Anonym skriver:

jeg har en søn på 6 år, som bor ved sin far i hverdagen. men de sidste 3 gange også i dag, er han ikke hjemme som aftalt, og tager ikke mobilen, min søn bliver hver gang såret. jeg har også for et par måneder siden skulle aflevere ham, hvor farmand var fuld(tog selvf. min søn med hjem igen) hvad skal jeg snart stille op, det gør ondt p mig og se min søn ked af det, skal jeg i gennem amtet for at han kan flytte over til mig ?? HJÆÆÆÆÆÆÆLP

ved ikke hvad du skal gøre. Ville bre lige gi dig et stort

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

tark dette er godt nok hjerteskærende

Anmeld

17. juli 2011

An&Jo

Du skal nok desværre igennem statsamtet ja.. Ved nemlig ikke km det er nok at i bare printer den blanket ud hvor i begge kan skrive under på at barnet skifter bopælsadresse

Anmeld

17. juli 2011

bobbles

Anonym skriver:

Jeg ville godt nok ringe til statsforvaltningen det kan du gøre på 72567000.. sig det som det er, eller gå ind på deres hjemmeside og søg om at få ændret samværet..

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Frøken Christiansen skriver:

Jeg ville godt nok ringe til statsforvaltningen det kan du gøre på 72567000.. sig det som det er, eller gå ind på deres hjemmeside og søg om at få ændret samværet..

Jeg tror som problemet vil blive det samme, selvom det bliver fastlagt i amtet. jeg har tænkt p om jeg måske skulle flytte min søn hjem til mig, så han kan få en stabil og fast hverdag, sammen med os. det kræver et skoleskift, men kan jeg jo sagtens nå at forberede ham på, inden skolen starter. ville det være helt forkert af mig?

Anmeld

18. juli 2011

bobbles

Anonym skriver:

Jeg tror som problemet vil blive det samme, selvom det bliver fastlagt i amtet. jeg har tænkt p om jeg måske skulle flytte min søn hjem til mig, så han kan få en stabil og fast hverdag, sammen med os. det kræver et skoleskift, men kan jeg jo sagtens nå at forberede ham på, inden skolen starter. ville det være helt forkert af mig?

nej det er ikke forkert af dig, men du kommer nok ikke udenom at skulle snakke med stats amtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.