mad udefra til barnedåb/fødselsdage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mad udefra...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.796 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

birthee

Vi har valgt at bestille mad udefra til barnedåb/2x30 års fødselsdag... Hvor har I fået fra, og hvad kan I anbefale???

Hvis I sætter kryds i andet, må I gerne skrive hvor I har fået maden fra, og hvordan den var...

Også jeres erfaringer med kokken&jomfruen/salt og peber...

Knus Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Alexander&Lærke

Da vi holdte dåb for 3½ år siden fik vi fra noget som hed festkongen ligger i skanderborg, det var buffe med nogle stege , salater, brød og sådan. det var vi rigemelige tilfredse med. Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du bor, og kender desværre ikke til salt og peber. Men kokken og jomfruen har jeg prøvet flere gange og syntes dete r lidt kedeligt deres mad derfor ville vi gerne prøve noget andet.....  Men der findes jo mange, og de fleste har udmærket buffer til rigemelige penge...

Anmeld

17. juli 2011

NinaNymannMadsen

vi fik fra kokken og jomfruen til min datters dåb. vi bestilte pølsebord. og det var et stort hit og syntes det var rigtig god mad og det hele.
dog vælger vi ikk dem igen da der ikke var ret meget forskelligt at vælge imellem syntes jeg nu er jeg meget kræsen hvis det angår pølsepålæg så det var begrænset for havd ejg ville ha men det af det jeg smagte smagte bare super godt.

vi vælger den her gang den lokale slagter har vi snakket om men der er stadig lang tid endnu

Anmeld

17. juli 2011

MosterA

Vi fik mad fra Smageriet til min 30 års fødselsdag og det var bare super. Vi havde valgt en buffet som vi selv havde sammensat, så kunne vi også selv styre prisen lidt og så valgte vi at lave brød og pesto ved siden af da vi syntes det var et sted hvor vi selv kunne lave det billiger end hvis vi havde bestilt det.

Fik rigtig meget ros for maden af gæsterne så det var dejligt.

Anmeld

17. juli 2011

TbCp

Vi har brugt kokken og jomfruen til en nytårsaften og jeg var ikke videre imponeret. Til vores bryllup bestilte vi fra et sted i flemløse, mener jeg det var.... Skal se om jeg kan finde det hvis du er interesseret. Maden var drøngod og til en rimelig pris!

Anmeld

17. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kender ikke så mange cateringfirmaer, men jeg har haft en 4-5 dårlige oplevelser med Kokken & Jomfruen (smageriet)  Der ville jeg ikke bestille, hvis det var mig.

Det kan selvfølgelig være en smagssag, men jeg synes bare aldrig det har smagt specielt godt.

Anmeld

17. juli 2011

birthee

TbCp skriver:

Vi har brugt kokken og jomfruen til en nytårsaften og jeg var ikke videre imponeret. Til vores bryllup bestilte vi fra et sted i flemløse, mener jeg det var.... Skal se om jeg kan finde det hvis du er interesseret. Maden var drøngod og til en rimelig pris!

Kunne rigtig godt tænke mig hvis du kunne finde fra det sted i flemløse

Anmeld

17. juli 2011

TbCp

birthee skriver:

Kunne rigtig godt tænke mig hvis du kunne finde fra det sted i flemløse

Det var denne http://www.kjaerskoekken.dk/ vi var godt tilfreds

Anmeld

17. juli 2011

PJessen

Hej

Jeg har en veninde som er færdig uddannet ernærings assisent og som er knald dygtig til og lave mad, så vi hyret hende til og lave maden det helle var hjemme lavet og smagte kanon, og til super billig penge.

Anmeld

17. juli 2011

*A*

Katte87 skriver:

Kender ikke så mange cateringfirmaer, men jeg har haft en 4-5 dårlige oplevelser med Kokken & Jomfruen (smageriet)  Der ville jeg ikke bestille, hvis det var mig.

Det kan selvfølgelig være en smagssag, men jeg synes bare aldrig det har smagt specielt godt.

På mit arbejde havde vi frokostordning med mad fra Kokken & Jomfruen. Det var ikke en succes. Maden var totalt fed, smagløs og kedelig af se på. Da vi så fandt hår i maden sagde vi dem op!

Jeg vil IKKE anbefale Kokken & Jomfruen til nogen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.