Når i maler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

SaNiNa

Hvilken maling bruger i så?

Tænkte lidt at Nicklas og jeg skulle male lidt får at få dagene til at gå når han nu har ferie i uge 30 og han elsker at tegne, så for at prøve noget nyt, kunne vi jo male men hvilken slags maling skal vi bruge vil gerne at det kunne vaskes af igen hvis det skulle komme på tøjet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Pikku Myy

Jeg ved ikke hvad vores maling hedder, men vi lagde vægt på at den skulle være A-mærket. Jeg ved man kan få noget maling der også er "egnet til børn under 3 år", men vi fravalgte det af en eller anden grund jeg ikke kan huske...

Håber det kan hjælpe dig lidt - under alle omstændigheder, er den hvert fald blevet oppet nu 

Anmeld

19. juli 2011

SaNiNa

Kan man få maling som er A mærket, okay det viste jeg slet ikke hvor køber i det henne?

Anmeld

19. juli 2011

L.J.L

Vi købte noget fingermaling i panduro, specielt til de helt små, og der kunne man også købe nogle træfigurer Eks elefant som er sjove at mAle på og meget dekorative

Anmeld

19. juli 2011

L.J.L

Vi købte noget fingermaling i panduro, specielt til de helt små, og der kunne man også købe nogle træfigurer Eks elefant som er sjove at mAle på og meget dekorative

Anmeld

19. juli 2011

Pikku Myy

Sanne og Nicklas skriver:

Kan man få maling som er A mærket, okay det viste jeg slet ikke hvor køber i det henne?

Vi købte det i pandurohobby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.