BM!!! billeder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

ka li ja

hvornår må vi se?????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Marco2

Tusind tak for en rigtig dejlig dag. Vi havde en glad men træt pige med hjem

Og Emily har allerede spurgt om hvornår hun skal lege med NM igen.

Men idag har hun bare været træt og ligget og leget med iPad'en iført sin Tornerosekjole 

Glæder os til at se billeder når I engang får dekoreret smykkeskrin og får kigget lidt på alle de andre flotte og kreative gaver hun fik.

AG, T og Emily og Smilla

Anmeld

17. juli 2011

birgittemarie

Tuuuusind tak for en dejlig dag I to og Kurt . NM havde en fantastisk dag og var så glad for, at I kom og det var jeg sørme også!!

Det var skønt at se jer og nu glæder jeg mig bare til, at vi skal ses snart igen, hvor jeg får tid til at snakke med jer! Det ærgerlige ved at holde fest er altid, at man ikke når at snakke med sine gæster. Det gør jeg i hvert fald aldrig .

NM er SÅ glad for alle sine gaver og hun har malet og lavet perlekæder i dag og vi glæder os til at lave smykkeskrin, når  mor får tid

Jeg lægger billeder ind så snart, de kommer på computeren og jeg håber meget at nå det i nat.

Knus B

Anmeld

19. juli 2011

birgittemarie

SÅ er jeg lige blevet færdig med den halve milliard billeder, der var på mit kamera, så nu får I lige et par teasers

Igen tusind tak for en dejlig dag! Jeg er simpelthen så glad for, at I var med. Og NM vil også meget gerne lege med Emily igen snart! De ligner et par rigtige veninder, når de er sammen de to. Går rundt tæt klistret op ad hinanden og ser hemmelige ud hele tiden .

Jeg lægger en ordentlig bande i et album på FB.

Knus B

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2011

linemus

Hvor ser det hyggeligt ud, og sikke en fantastisk kage - en rigtig prinsesse værdi

Anmeld

19. juli 2011

Lene76

nej hvor hyggeligt..... Tillykke med prinsessen. det ser ud til at hun har haft en super dag, både med den super flotte kage og alle gæsterne

Anmeld

19. juli 2011

birgittemarie

Tusind tak I to . Det havde været dejligt, om vi havde haft plads til nogle flere børn og voksne - inklusiv jer selvfølgelig .

Knus B

Anmeld

20. juli 2011

ka li ja

det var en rigtig dejlig og hyggelig dag jeg takker også mange gange, og skide gode billeder <3

Anmeld

21. juli 2011

Grynt

Rigtig mange tak for en rigtig skøn dag  Freja havde en dejlig dag og der gik sørme ikke mange minutter efter hun var sat ind i bilen til hun snorkede  Det var en stor oplevelse for hende.

Jeg glæder mig også til at se jer næste gang igen

Og mange tak til dig BM for også at fejre Freja på hendes fødselsdag

Anmeld

21. juli 2011

Grynt

Rigtig mange tak for en rigtig skøn dag  Freja havde en dejlig dag og der gik sørme ikke mange minutter efter hun var sat ind i bilen til hun snorkede  Det var en stor oplevelse for hende.

Jeg glæder mig også til at se jer næste gang igen

Og mange tak til dig BM for også at fejre Freja på hendes fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.