galdestensanfald i graviditeten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

maryjane

meem skriver:

Jeg udviklede galdesten under min første graviditet, jeg havde ekstremt mange smerter i mine ribben i højre side under graviditeten, men fik først anfaldende efter jeg havde født...

Kastede meget op under graviditeten, men om det skyldtes galdesten skal jeg ikke lige kunne sige... De fandt først ud af jeg havde galdesten efter jeg havde født, og haft tre anfald..

Avs, hvor surt! Det er altså mega upraktisk.
Det er den eneste gang jeg har kastet op i denne graviditet, så blev også noget overrasket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

maryjane

TbCp skriver:

Ja så kan man bare gå og vente på hvornår det mon sker igen

Jeg havde det over mange år inden vi fandt ud af hvad det var... og det var endda med undersøgelser på sygehuset.. det var først da jeg en dag var blevet gul i huden og inden i øjnene at det gik op for dem hvad der var galt...

Det må da også være en forfærdelig forskrækkelse at få de smerter mens du er gravid!

Håber du slipper for flere anfald...

Føj for den da, vildt der skulle gå så længe for dig. Fik også ad vide af lægen at det var noget der kunne ske, ved ikke om det var hvis stenene satte sig fast og lavede en form for betændelse, tror jeg.

Men ja, lad os da lige håbe at det ikke kommer igen foreløbig puh.

Anmeld

17. juli 2011

TbCp

maryjane skriver:

Føj for den da, vildt der skulle gå så længe for dig. Fik også ad vide af lægen at det var noget der kunne ske, ved ikke om det var hvis stenene satte sig fast og lavede en form for betændelse, tror jeg.

Men ja, lad os da lige håbe at det ikke kommer igen foreløbig puh.

Ja det var vist fordi stenene ikke kunne komme ud, at det blev så slemt...

Men ja.. krydser fingre for at du slipper

Anmeld

17. juli 2011

december-babyen

Jeg havde de vildeste galdestens anfald under min første graviditet og endte faktisk på fødegangen da jeg troede jeg havde fået veer  Ja som førstegangsfødende ved man jo ikke hvordan veer føles.

Jeg fik at vide at det højst sandsynligt var galdestens anfald og jeg måtte vente til efter jeg havde født før de kunne gøre noget ved det.

Jeg fødte min søn i februar mdr og mener jeg blev opereret da han var ca 3 mdr gammel.

Fik fjernet galdeblæren, hedder den ikke det? Bliver helt i tvivl nu men har ihvertfald 5 små ar den dag idag efter operationen

Anmeld

20. juli 2011

maryjane

december-babyen skriver:

Jeg havde de vildeste galdestens anfald under min første graviditet og endte faktisk på fødegangen da jeg troede jeg havde fået veer  Ja som førstegangsfødende ved man jo ikke hvordan veer føles.

Jeg fik at vide at det højst sandsynligt var galdestens anfald og jeg måtte vente til efter jeg havde født før de kunne gøre noget ved det.

Jeg fødte min søn i februar mdr og mener jeg blev opereret da han var ca 3 mdr gammel.

Fik fjernet galdeblæren, hedder den ikke det? Bliver helt i tvivl nu men har ihvertfald 5 små ar den dag idag efter operationen

Hehe, ja det er sgu også svært at vide hvad det er. Også derfor jeg endte på FG. Ikke sjovt. (:

Meeeeeeeeeeen er nu meget glad for det ikke var veer, men kunne da heller ikke forstå det da der ikke var pauser i smerterne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.