Hvis man først bliver sat i gang i oktober?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Det ville jo ikke være det værste søde, tænk, du for ikke børnepenge før januar

Ej jeg kender følesen, men (sorry jeg bliver ved) jeg bliver heldigvis ikke sat i den situation og jeg ELSKER det

Men som Katte87 også siger, har man været aktiv i vores gruppe, så bliver man altså ikke smidt ud, "bare" fordi man føder for tidligt eller sent. En gang septembermødregruppe 2011, altid septembermødregruppe

Det ville da også være meget mystisk, at hvis man er sat så meget i midten af en måned, at man så rammer helt ved siden af måneden og det med børnepengene sagde min veninde også her i dag - havde jeg da slet ikke tænkt på! Men hurra for alle i septembergruppen - ligegyldigt hvornår de føder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Det ville da også være meget mystisk, at hvis man er sat så meget i midten af en måned, at man så rammer helt ved siden af måneden og det med børnepengene sagde min veninde også her i dag - havde jeg da slet ikke tænkt på! Men hurra for alle i septembergruppen - ligegyldigt hvornår de føder

Men hvor tit høre vi ikke om, at nogen først bliver sat igang 42+0 og så først føder 42+2.

Ja, den er lidt skidt med de børnpenge, hvis man altså har behov for dem.

Anmeld

18. juli 2011

SaNiNa

Vi har vel alle lyst til at få en omgang børnepenge hvis ligge pigen kommer enden d. 29 så får vi knap 8500kr det vil vi da helt sikkert kunne se.

Hvem ville ikke kunne det.

Så lad os håbe vi har født enden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.