21+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

Madam Blå

Der er virkelig sket noget på halvanden uge Så det måtte jeg da også lægge ind

Til sammenligning har jeg vedhæftet 20+0 billedet, som gerne skulle være nederst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Nessie

Hvor er det altså en flot mave
Ved I hvad der gemmer sig derinde?

Anmeld

17. juli 2011

Miia90

Smuk rund mave

Anmeld

17. juli 2011

Madam Blå

Nessie skriver:

Hvor er det altså en flot mave
Ved I hvad der gemmer sig derinde?

Mange tak Den er vokset en del, synes jeg.

Den gemmer på en lille pige Og vi glæder os SÅ meget til hun kommer. Synes de næste 16 uger skal gå stærkt

Anmeld

17. juli 2011

Madam Blå

Miia90 skriver:

Smuk rund mave

Tusind tak søde

Anmeld

17. juli 2011

Nessie

Madam Blå skriver:

Mange tak Den er vokset en del, synes jeg.

Den gemmer på en lille pige Og vi glæder os SÅ meget til hun kommer. Synes de næste 16 uger skal gå stærkt

Skønt med en lille pige  Men det er jo sådan set skønt lige meget hvad det er 

Nyd de sidste 16 uger, det er så specielt at være gravid, og man oplever det jo kun de få gange i ens liv

Anmeld

17. juli 2011

Madam Blå

Nessie skriver:

Skønt med en lille pige  Men det er jo sådan set skønt lige meget hvad det er 

Nyd de sidste 16 uger, det er så specielt at være gravid, og man oplever det jo kun de få gange i ens liv

Ja, det er skønt uanset hvem maven gemmer på

Det er så dejligt at se og mærke maven danse - så det nyder jeg i stor stil. Og kæresten med. Men man bliver mere og mere spændt på at se, hvem der gemmer sig derinde

Anmeld

17. juli 2011

Nessie

Madam Blå skriver:

Ja, det er skønt uanset hvem maven gemmer på

Det er så dejligt at se og mærke maven danse - så det nyder jeg i stor stil. Og kæresten med. Men man bliver mere og mere spændt på at se, hvem der gemmer sig derinde

Ja, det er sindsygt spændende. Og lidt vildt at tænke på, at man inde i sin egen krop er ved at udvikle et helt nyt lille menneske, med hud, hår, arme og ben

Jeg kan stadig sidde og kigge på min søn, og undre mig over det mirakel han i grunden er

Anmeld

17. juli 2011

Madam Blå

Nessie skriver:

Ja, det er sindsygt spændende. Og lidt vildt at tænke på, at man inde i sin egen krop er ved at udvikle et helt nyt lille menneske, med hud, hår, arme og ben

Jeg kan stadig sidde og kigge på min søn, og undre mig over det mirakel han i grunden er

Ja, det er helt vildt Ih jeg glæder mig til at kunne kigge på min datter og tænke det samme

Anmeld

18. juli 2011

RiUL

Du har da selv en virkelig smuk mave Og det der med den slanke linje - den holder du da fint  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.