navn i tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

laurasmor

Hejsa
Hvordan sætter i navn i jeres børns tøj?
Hvor køber i tingene henne til brug af mærkningen, osv.
Fortæl fortæl.

undskyld hvis indlæget ligger forkert, vidste ik liiiige hvor jeg skulle komme det ind henne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Man kan købe nogle specielle tuser i en hobbybutik. Jeg mener faktisk også jeg har set dem i Fuptex og Kvackly.

Ellers kan du jo sy navnet i. Det tager bare lidt mere tid :)

Kh Jeanne

Anmeld

27. februar 2008

sttina

vi har sådan et stempel fra navnesutten(tror jeg det var).. Super nemt og hurtigt.. til den første købte jeg sådanne nogle mærker der kan stryges i tøjet, og det fungerede faktisk også fint.. Bortset fra det med tiden :'( For efter jeg startede på arb igen ja så kom der ikke mærker i hans tøj mere :$ Nu stempler vi bare og så er der gået lidt sport i det for drengen(3 år) at tjekke hver morgen om der nu også er stemplet i det.. Så han går super meget op i det, og ja så blir jeg mindet om det lige skal ha en tur igen, for det forsvinder selvfølgelig efter vask, men ikke for hver vask..

Anmeld

27. februar 2008

Anja

Kan anbefale ikastetiket.dk, der har jeg købt nogle mærker man stryger på. Som Sttina skriver, så er det dog lige det med at huske at få strøget mærkerne i det nye tøj, men tilgengæld holder mærkerne til alt - og mange mange vask. Har endnu ikke haft nogle mærker, der er slidt af. Dernæst er de også bløde (gummi, der opløses og følger tøjets væv).

Anja

Anmeld

27. februar 2008

Pia.

Jeg skriver med en cd-tusch den holser i vask og smitter på ingen måde af...

Jeg ved med mig selv at jeg aldrig ville få strøget de mærker i... ;) - så her er det bedst med en cd-tusch

Knus Pia.

Anmeld

27. februar 2008

Pia.

jbp8340 skriver:

Man kan købe nogle specielle tuser i en hobbybutik. Jeg mener faktisk også jeg har set dem i Fuptex og Kvackly.

Ellers kan du jo sy navnet i. Det tager bare lidt mere tid :)

Kh Jeanne

FUPTEX & KVACKLY - griner hvor er du sjov.... :P

Anmeld

27. februar 2008

3rollinger

Hejsa

I petitepeople.com har de ogsaa alle nedenstaaende tilbud: Stempel, tekstilpen, etiketter til at sy i, etiketter til at stryge i og transfer maerker. Saa er der frit valg paa alle hylder. Og saa vaelger du jo selvfoelgelig selv hvad der skal staa paa maerkerne.

Mh
Ogsaa Lauras mor og Daniels :D
Trine

Anmeld

27. februar 2008

3rollinger

Ovenstaaende tilbud, ikke nedenstaaende :$. Men naar man skriver indlaegget er de nedenstaaende :P:P

I petitepeople.com har de ogsaa alle nedenstaaende tilbud:

Anmeld

27. februar 2008

MorCamilla

Hejsa..

Vi bruger en alm. CD pen til at skrive navn med.. Vi har prøvet stofkuglepenne, stempler m.m. men det er så træls når det går væk i vask og vi hele tiden skal tjekke om det stadig står der...
Så sagde svigermor at hun havde hørt at CD penne ikke var så ment at vaske af, og det havde hun helt ret i.. :)) Mikkels tøj er blevet vasket mange, mange gange og navnet står der stadig... ;)

Knus fra Camilla.

Anmeld

27. februar 2008

A.I.G.

Vi bruger strygemærker fra scannex.dk

de kan også laves ret personlige med farver og deslige

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.