Veer ? Falsk alarm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. juli 2011

lycly

Jeg har termin i dag , og vågnede imorges kl. 6.30 ved smerter i lænden som lige pludselig holdt op. Lige siden har jeg haft den samme tilbagevendende smerte i lænden , og for halvanden time siden ca begyndte jeg at skrive tidspunkterne ned, for er lidt i tvivl om det er rigtige veer eller bare falsk alarm for heeelt regelmæssige er de ikke. Tiderne er:

8.02 - 8.10 - 8.18 - 8.34 - 8.46 - 9.08 - 9.19 - 9.26

Hvad siger I, jer der har prøvet det ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Mor Christa

Hvor lang tid "varer" de? Sådan var det i starten af min fødsel.. Havde også en mærkelig mens-smerte i lænden, med jævne mellemrum.. Efter 5 timer begyndte det at tage til - og jeg var ikke i tvivl.. Men det er jo svært at sige - der er jo også nogle der lider meget af plukveer :/ ..

Anmeld

17. juli 2011

Tina&Laura

Luna F. skriver:

Jeg har termin i dag , og vågnede imorges kl. 6.30 ved smerter i lænden som lige pludselig holdt op. Lige siden har jeg haft den samme tilbagevendende smerte i lænden , og for halvanden time siden ca begyndte jeg at skrive tidspunkterne ned, for er lidt i tvivl om det er rigtige veer eller bare falsk alarm for heeelt regelmæssige er de ikke. Tiderne er:

8.02 - 8.10 - 8.18 - 8.34 - 8.46 - 9.08 - 9.19 - 9.26

Hvad siger I, jer der har prøvet det ?? 

Jeg prøvede det nogle uger inden jeg fødte.
Mem jeg synes du skal blive ved med at skrive ned, slap godt af - tag dig et bad og så håber ( &nbsp vi at det bliver idag  .. 

Anmeld

17. juli 2011

lycly

Hvor lang tid "varer" de? Sådan var det i starten af min fødsel.. Havde også en mærkelig mens-smerte i lænden, med jævne mellemrum.. Efter 5 timer begyndte det at tage til - og jeg var ikke i tvivl.. Men det er jo svært at sige - der er jo også nogle der lider meget af plukveer :/ ..

De varer mellem 40-60 sekunder hver gang .

De er ikke særlig stærke endnu, dog stærke nok til at jeg er nødt til at trække vejret dybt for at holde det ud. Men ikke sådan at det slet ikke er til at holde ud, og jeg kan også godt tænke nogen lunde klart imens.

Jeg har generelt ikke lidt ret meget af plukveer under min graviditet overhoved.

Anmeld

17. juli 2011

smølfine

Det kunne da sagtens være begyndende veer, de er jo som regel ikke regelmæssige og er en særlig styrke. Som en anden skrive så tag et dejligt bad og få slappet af, så du er klar tilen forestående fødsel.

Held og lykke med det.

Anmeld

17. juli 2011

mortilnoahogmelina

JEg tror klart det er veer du er ved at få sådan startede mine .

Ta et dejlig langt varmt bad og slap af og bliv ved at tage tid på dem

Anmeld

17. juli 2011

Mor Christa

Luna F. skriver:

De varer mellem 40-60 sekunder hver gang .

De er ikke særlig stærke endnu, dog stærke nok til at jeg er nødt til at trække vejret dybt for at holde det ud. Men ikke sådan at det slet ikke er til at holde ud, og jeg kan også godt tænke nogen lunde klart imens.

Jeg har generelt ikke lidt ret meget af plukveer under min graviditet overhoved.

Tjaa altså.. Nu vil jegheller ikke gejle dig total op eller noget, men det lyder som min fødsel - heelt i starten.. Syne sbestemt du skulle blive ved med at skrive ned - tage tid.. hvis det fortsætter, så ring til FG og fortæl om det - så guider de dig. Du skal evt ind til tjek og se om livmoderhals er forsvundet, om du er ved at åbne dig osv!
 for at det er idag - det kunne være super sejt, hvis du fødte på termin
Da mine "veer" begyndte sådan dér, gik der 18 timer så havde jeg født (og det er fra første "ve" )

Anmeld

17. juli 2011

heisamig

Ihh hvor spændende... er der noget nyt???

Anmeld

17. juli 2011

lycly

Tak for jeres svar og gode råd Der er desværre ikke sket noget siden sidst. Er blevet ved med at tage tid, og fra kl. 10.53 til kl. 11.47 var der 7 minutter imellem . Men der har ikke rigtig været noget siden 11.47. Kun en lille smule ømhed foran i underlivet . Puha, der kan jo gå laang tid endnu  

Har ikke ringet til FG endnu, der er jo stadig ikke rigtig noget at fortælle

Anmeld

17. juli 2011

lycly

Tak for jeres svar og gode råd Der er desværre ikke sket noget siden sidst. Er blevet ved med at tage tid, og fra kl. 10.53 til kl. 11.47 var der 7 minutter imellem . Men der har ikke rigtig været noget siden 11.47. Kun en lille smule ømhed foran i underlivet . Puha, der kan jo gå laang tid endnu  

Har ikke ringet til FG endnu, der er jo stadig ikke rigtig noget at fortælle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.