Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lukasmor skriver: Hvor er det smukt!Ønsker det bedste på din vej, uanset hvordan dit lille vidunder bliver til
Hvor er det smukt!Ønsker det bedste på din vej, uanset hvordan dit lille vidunder bliver til
1000 tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linefun skriver: Jeg vil gerne ønske dig held og lykke med dit kærlighedsprojekt, det skal nok blive en fantastisk baby Æsken- er en meget smuk tanke/ ide
Jeg vil gerne ønske dig held og lykke med dit kærlighedsprojekt, det skal nok blive en fantastisk baby Æsken- er en meget smuk tanke/ ide
1000 tak Håber den bliver glad for den
Tina&Martin skriver: Glæder mig også til at følge din lille spire, som SNART rumsterer i din mave
Glæder mig også til at følge din lille spire, som SNART rumsterer i din mave
Jah
Glæder mig til og spamme jer
Nessie skriver: En god idé med brevene, jeg tror I begge vil blive glade for at læse dem om mange år. Held og lykke med dit projekt
En god idé med brevene, jeg tror I begge vil blive glade for at læse dem om mange år.
Held og lykke med dit projekt
Ja det tror jeg også Jeg er allerede glad for at læse dem nu, som er de 1½ år gamle..
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Dejligt indlæg. Jeg er slet ikke i tvivl om, at dit kommende barn vil vide at det er højt elsket og ønsket!
Dejligt indlæg. Jeg er slet ikke i tvivl om, at dit kommende barn vil vide at det er højt elsket og ønsket!
Tak smukke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128