Fin MD scanning - glææææder mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Frk.Munk

I torsdags var vi til MD scanning, vi havde bestemt vi ikke ville vide kønnet - men i dagene op til blev jeg bare mere og mere nysgerrig. Lige inden plagede jeg og plagede jeg bare kæreste for at han skulle gå med til at få kønnet på vores lille guldklump at vide - man han var fast besluttet - så vi venter nu i spænding . . . det os fint med mig - blev bare så nygserrig (er jeg stadigvæk)

Men vi fik et fint fint billede med at lille baby - og åhhhh hvor jeg bare glæder mig endnu mere nu. den ser bare så sød og dejlig ud - og under scanningen suttede den finger og nærmest vinkede til os  ramte lige moderens hjerte her

se lige et fint billede vi fik med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Leonora25

Ejh hvor skønt  Sikke en dejlig baby der ligger der! Ærgeligt du ikke fik overtalt kæresten, men tror nu også der er noget specielt ved først at få det af vide til fødslen

Hvordan går det med liv? mærker du meget til den bette nu?

Jeg mærker ikke rigtig noget synes jeg. Er ihvertfald meget i tvivl om det er baby jeg kan mærke MEN jeg skal til Md imorgen- glææææder mig, men hov, er da også lidt nervøs

Tillykke med at du er over halvvejs (fedt!) og med en fiiin baby

Anmeld

17. juli 2011

Frk.Munk

Leonora25 skriver:

Ejh hvor skønt  Sikke en dejlig baby der ligger der! Ærgeligt du ikke fik overtalt kæresten, men tror nu også der er noget specielt ved først at få det af vide til fødslen

Hvordan går det med liv? mærker du meget til den bette nu?

Jeg mærker ikke rigtig noget synes jeg. Er ihvertfald meget i tvivl om det er baby jeg kan mærke MEN jeg skal til Md imorgen- glææææder mig, men hov, er da også lidt nervøs

Tillykke med at du er over halvvejs (fedt!) og med en fiiin baby

Ja, jeg tror du har ret - man bliver jo også total lykkelig lige meget hvad kønnet er - bare baby er sund og rask  Jeg mærker liv nu stort se hver dag - nogle mere end andre - det er bare fantastisk. Jeg er sikker på du inden længe også mærker din baby - og så er du slet ikke i tvivl om at du har mærket den før - bare ikke så kraftigt.

Alt held og lykke med MD scanningen i morgen - håber du laver en update

Anmeld

17. juli 2011

Nessie

Iiiihh, en fin lille baby

Og det bliver da spændende at se hvem der gemmer sig derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.