Så har jeg idag sendt min søn afsted på ferie hos sin far. han kommer først hjem igen lørdag i uge 30.
Da jeg havde afleveret ham, savnede jeg ham allerede, men jeg er sikker på, at det skyldes at jeg ved, jeg først får ham at se om 2 uger igen. Det her er jo ikke noget nyt for mig.....jeg har jo prøvet det så mange gange før 
Der er bare så underligt stille og det er ret mærkeligt, når man er vant til at have ham her i det daglige. Heldigvis ved jeg da hvad jeg skal lave. Jeg har et køkken hvor der venter mig en kær opvask og så skal alle skabe + køleskab + ovn gøres rent. Jeg regner med at ordne alt det herhjemme jeg kan klare...så får man da tiden til at gå med et eller andet 
Men det er godt at far og søn får en længere periode sammen....det er skønt for dem begge. Jeg ved at de begge har glædet sig til det, og det er rart at vide, at han har en far, der er der for ham, og som elsker at bruge tid sammen med ham 
Hvor længe er jeres børn på ferie hos deres far? Og hvor gamle er de? Hvad fordriver i tiden med mens de er væk?
Een ting glæder jeg mig til....jeg skal sove længe hver dag de næste 14 dage 
Anmeld