farvning af håret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

debbie19

hej baby.. jeg kan se der er flere som har laved indlæg herinde omkring hårfarvning. men nu spørge jeg så

hvad farve vil passe til mig vis jeg skulle farves.. skal klippes på mandag ... dette billed er dog 3 mdr gammel er lige blevet klipped på det .... håber i har nogle forslag eller ideer..

mvh debbie19

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

miinimeal

chokoladebrunt, (; tror det villd klæde dig rigtig godt

Anmeld

16. juli 2011

BellaCiinea

alberts mor<3 skriver:

chokoladebrunt, (; tror det villd klæde dig rigtig godt

Jep, chokoladebrunt og så med røde,  og lidt orange striber i =)

Anmeld

16. juli 2011

Frk Mig

debbie19 skriver:

hej baby.. jeg kan se der er flere som har laved indlæg herinde omkring hårfarvning. men nu spørge jeg så

hvad farve vil passe til mig vis jeg skulle farves.. skal klippes på mandag ... dette billed er dog 3 mdr gammel er lige blevet klipped på det .... håber i har nogle forslag eller ideer..

mvh debbie19

En varm chokolade brun tror jeg vil være pænt .. Måske med nogle lyse striber ..

Anmeld

16. juli 2011

debbie19

det lyse er min normale hårfarve har aldrig turde farve mit lyse hår men nu skal der alså ske noget nyt... har i et billed med den brune/chokoladefarve

Anmeld

16. juli 2011

BellaCiinea

debbie19 skriver:

det lyse er min normale hårfarve har aldrig turde farve mit lyse hår men nu skal der alså ske noget nyt... har i et billed med den brune/chokoladefarve

bare skriv chokoladebrun hårfarve på google =)

Anmeld

16. juli 2011

debbie19

IsabellaCiinea skriver:

bare skriv chokoladebrun hårfarve på google =)

tak

Anmeld

16. juli 2011

Aprilmor11

debbie19 skriver:

mvh debbie19

Ikke en alt for mørk brun heller ikke en som er for lys, men lige der imellem

Anmeld

16. juli 2011

BellaCiinea

debbie19 skriver:

tak

Det var så lidt =) skal selv ha farvet mit hår i noget ala den stil....

Anmeld

16. juli 2011

debbie19

men kommer det ikke til at se dumt ud når mit lyse hår gruer ud igen?? og nogen der ved hvad prisen ved frísøren ligger på ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.