Sikke en møg start på vores sommerferie :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

LISBETH:-)

Åh gud fik den næsten helt dårligt! Hvor må det have gjort ondt! Rigtig synd for hende - og jer!

Positivt set så kan ferien KUN bliver bedre fra nu af!

God bedring! og god ferie!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

JustAnotherName

bullerbassen skriver:

Åh nej - det var bestemt ikke ønske start på ferien.

Håber resten kommer til at gå lang bedre.

Udfra fra billederne ser det ud til prinsessen tar det i stiv arm - god bedring med Bianca

Tak!

Billederne er taget nogle timer efter det skete. Jeg fik hende til at grine ved at være fjollet og lave pruttelyde, mm, så jeg kunne tage et par billeder...  

Men hun er en sej og gæv lille pige. Så det skal nok gå!  

Anmeld

17. juli 2011

JustAnotherName

lisbeth2910 skriver:

Åh gud fik den næsten helt dårligt! Hvor må det have gjort ondt! Rigtig synd for hende - og jer!

Positivt set så kan ferien KUN bliver bedre fra nu af!

God bedring! og god ferie!

Mange tak. Knus

Anmeld

17. juli 2011

Chamomile

Hvor uheldigt, stakkels prinsesse Rigtig god bedring med hende. Håber at der ikke er sket skader.

Anmeld

17. juli 2011

JustAnotherName

Chamomile skriver:

Hvor uheldigt, stakkels prinsesse Rigtig god bedring med hende. Håber at der ikke er sket skader.

Tak - Åh, det håber jeg godt nok heller ikke

Anmeld

17. juli 2011

Jibbe

håber at ferien bliver god fra nu af! Stakkels de små pus

Anmeld

17. juli 2011

JustAnotherName

Jibbe skriver:

håber at ferien bliver god fra nu af! Stakkels de små pus

Tak - Hun er heldigvis ved godt mod. Hun spiser flydende kost, mens vi andre får "alm. mad" ....det er hun ok med....endnu!

Resten af feriens glæder afhænger lidt af, hvilke svar vi får hos tandlægen imorgen - Om hun skal i narkose og have den anden tand fjernet, eller om tingene ser ok ud, som de er nu...

Knus,

Anmeld

24. juli 2011

Jibbe

Hvordan går det med hende ?

Anmeld

24. juli 2011

2721

Hold da op en trist start på ferien. Fik helt ondt i maven da jeg læste om uheldet på fliserne. Håber snart begge piger bliver friske igen og at der ikke er nogen varig skade på de blive de tænder

Anmeld

24. juli 2011

JustAnotherName

Hvordan går det med hende ?

Hvor er du sød at interessere dig, og spørge ....tusinde tak for den omsorg

Jamen hun er bare forbløffende sej, min lille pige.

Den ene fortand mangler jo som sagt helt. Den anden fortand er slået meget op OG slået lidt af også. Og så er der en 3. tand som også fik slået en flig af.

Hun skal ikke "gøres noget ved" ....Vi må bare afvente og se, om den tand der er slået op med tiden vil komme mere ned igen eller om den evt. går hen og bliver sort (død), hvilket de mener der var risiko for! ....Men det ser nogenlunde ud. Tanden er dog stadig væk/højtsiddende, men ikke sort - heldigvis (endnu da).

Og det var kun det første døgn, at hun spiste flydende.
Så forsøgte vi med moste kartofler og blomkål med sovs, osv.
Og det spiste hun med stor fornøjelse. Så vi fik mod på at give mere og mere fast føde igen......og allerede dag 2. spiste hun igen som vanligt - Så siger hun lige "av", hvis det jager i den ømme tand der er slået ....og spytter ud, hvis ikk det dur. Men hun er god til at kompencere og bruge sine kindtænder.

Så det går over al forventning godt med hende.
Og vi er ved at vænne os mere og mere til smilet uden fortænder....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.