Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror ikke, at du kan slette den, men du kan låse tråden
EmmaJosephine skriver: Jeg tror ikke, at du kan slette den, men du kan låse tråden
Anonym skriver: ja men så kan man statig se indlægene
ja men så kan man statig se indlægene
Ja desværre :/
Men indlæggene vil stadig være at finde herinde selvom du sletter din profil. De vil bare ikke blive kædet sammen med den nye hvis du opretter en anden profil.
Anonym skriver: øv men man kan ikke oprette en bruger mere for man kan kun have 1 konto pr e-mail adresse... så må jeg slette mig
øv men man kan ikke oprette en bruger mere for man kan kun have 1 konto pr e-mail adresse... så må jeg slette mig
Eller oprette en ny emailadresse kun til baby.dk???? Eller prøv at skrive til Henrik, for det lyder da som om du ønsker dette emne slettet voldsomt
Stefanie8 skriver: Eller oprette en ny emailadresse kun til baby.dk???? Eller prøv at skrive til Henrik, for det lyder da som om du ønsker dette emne slettet voldsomt
Anonym skriver: grunden er at da jeg opretted mig herinde var jeg meget uerfaren på mange punkter og føler mig ret åndsvag når jeg kigger indlægene igennem.. og har sat mig som prøver at blive gravid men det er ikke hensigten og kan ikke fjerne det....
grunden er at da jeg opretted mig herinde var jeg meget uerfaren på mange punkter og føler mig ret åndsvag når jeg kigger indlægene igennem.. og har sat mig som prøver at blive gravid men det er ikke hensigten og kan ikke fjerne det....
Åh ja det kan jeg da godt se, har også skrevet nogle sjove ting, fordi jeg ikke vidste så meget om hvordan det hele fungerede, så kender godt den følelse ) Det med at du står som "prøver at blive gravid" er jeg 99 % sikker på at du kan ændre, - er stadig selv "for ny herinde" til at vide hvordan, men jeg er da sikker på at der er nogle herinde som ved hvordan man gør
jeg tror at hvis du går op ved siden af dit profibillede hvor der står ret profil og så ind under børn og gravidsitet kan du rette det så der ikke står at du prøver...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128