Den lille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Tona

Babylil skriver:

Jeg er 5 + 6, altså uge 6, så det er meget tidligt at kunne se noget, synes jeg Men har heller ikke været gravid før, så ved ikke, hvordan man kan se det. Føler mig nemlig også lidt oppustet

Ja, det er tidligt, men som jeg skriver i mit andet indlæg så oplevede jeg det samme  Allerede inden jeg testede positiv strammede mine bukser faktisk

Syntes meget tydeligt at det er at se at det er en smuk, lille baby  mave på den måde den ligesom ser ud på  

Og tillykke forresten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Betina&nicoline

Babylil skriver:

Suk, er altså også bange for at figuren ikke er så nem at få tilbage efter graviditeten, øv øv men det må man jo tage med

Jeg tog 27 kilo på i mine graviditet, men det skal også lige siges at alle 27 kilo også er tabt igen efter 4 mdr.

Dog ser min krop anderledes ud nu end før, men det er det hele værd når man så kigger på sit barn, og kan se hvilket dejligt barn man har fået  

Nyd din graviditet og maven, det med kroppen og kiloene kan du altid arbejde med bagefter

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

Amandas-mor skriver:

Ja, det er tidligt, men som jeg skriver i mit andet indlæg så oplevede jeg det samme  Allerede inden jeg testede positiv strammede mine bukser faktisk

Syntes meget tydeligt at det er at se at det er en smuk, lille baby  mave på den måde den ligesom ser ud på  

Og tillykke forresten

Jubbiiii det er jeg glad for at høre og tusind tak for lykønskningen

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

Betina&nicoline skriver:

Jeg tog 27 kilo på i mine graviditet, men det skal også lige siges at alle 27 kilo også er tabt igen efter 4 mdr.

Dog ser min krop anderledes ud nu end før, men det er det hele værd når man så kigger på sit barn, og kan se hvilket dejligt barn man har fået  

Nyd din graviditet og maven, det med kroppen og kiloene kan du altid arbejde med bagefter

Puha, det er flot klaret. He he ja kroppen bliver vel mærket af at man føder et barn, men det er også smukt på en måde Ja, det er helt rigtigt, man må bare i løbeskoene efter graviditeten

Anmeld

16. juli 2011

Betina&nicoline

Babylil skriver:

Puha, det er flot klaret. He he ja kroppen bliver vel mærket af at man føder et barn, men det er også smukt på en måde Ja, det er helt rigtigt, man må bare i løbeskoene efter graviditeten

Lige præcis

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

Betina&nicoline skriver:

Lige præcis

Stort tillykke med graviditeten

Taaaak

Anmeld

17. juli 2011

Muffin_girl

Babylil skriver:

mavse...

Hmm er min mavse oppustet eller er det virkelig bebsen man allerede kan se? Havde en helt flad mave før

Sikken en smuk bette mave..  

Anmeld

17. juli 2011

Babylil

AalborgPigen skriver:

Sikken en smuk bette mave..  

He he tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.