madlog, passer det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Anonym trådstarter

kan det være rigtigt at jeg, på trods af at have spist en pizza sandwich (tog det øverste lag brød fra), og 150 g Ben & Jerry's, stadig har 300 kcal tilbage? Det virker meget mærkeligt, da jeg normalt ville have spist grønt og kød fremfor pizza og is.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Stumpen

Lyder utroligt... Men det kommer jo an på hvad du ellers har indtaget i dag og om du har motioneret meget...

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Lyder utroligt... Men det kommer jo an på hvad du ellers har indtaget i dag og om du har motioneret meget...

Jeg har ikke motioneret - har bare ryddet op herhjemme - intet at indtaste

Har spist rigtig sundt og som jeg plejer hele dagen

Anmeld

16. juli 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

kan det være rigtigt at jeg, på trods af at have spist en pizza sandwich (tog det øverste lag brød fra), og 150 g Ben & Jerry's, stadig har 300 kcal tilbage? Det virker meget mærkeligt, da jeg normalt ville have spist grønt og kød fremfor pizza og is.

Synes nu mere at det lyder som om du har tastet forkert... Det er nok den der PizzaSandwich? der driller... 

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Troldepussen skriver:

Synes nu mere at det lyder som om du har tastet forkert... Det er nok den der PizzaSandwich? der driller... 

Det kan godt være jeg har tastet forkert - tog bare og skrev pizza og der kom kun frost pizza op

Anmeld

16. juli 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

Det kan godt være jeg har tastet forkert - tog bare og skrev pizza og der kom kun frost pizza op

Okay... Nu har jeg ikke spist pizza i den tid jeg har været på madlog... Men ville nok ikke vælge at taste en "pappizza" (de der frosne nogen) i stedet for, da der jo er mere gods en du køber fra pizzaria...

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Troldepussen skriver:

Okay... Nu har jeg ikke spist pizza i den tid jeg har været på madlog... Men ville nok ikke vælge at taste en "pappizza" (de der frosne nogen) i stedet for, da der jo er mere gods en du køber fra pizzaria...

Du har nok ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.