1 uge efter ægløsning og har ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Har ondt som om jeg skal have menstruation, det strammer og gør ondt i ventre side. og ik nok med det har jeg hovedpine hver dag. ahh bliver vanvittig. men det er altså kun en uge over ægløsning og der er lang tid til jeg skal have min menstruation hvis jeg ikke er blevet gravid.. nogle der kender til disse symptomer?

tænker bare, det kan da ikke allerede være ligamentsmerter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

norenberg

jeg havde min ægløsning sidste fredag...og har i den her uge haft lignende smerter som du beskriver og i dag testede jeg svagt positivt så måske er du gravid...

Anmeld

16. juli 2011

ØnskerEtMirakel

norenberg skriver:

jeg havde min ægløsning sidste fredag...og har i den her uge haft lignende smerter som du beskriver og i dag testede jeg svagt positivt så måske er du gravid...

Det ville da være dejligt  tillykke med graviditeten

Anmeld

16. juli 2011

norenberg

WishForaMiracle skriver:

Det ville da være dejligt  tillykke med graviditeten

tak...skal lige vænne mig til tanken...da det virker lidt uoverskueligt lige nu....

Anmeld

16. juli 2011

ØnskerEtMirakel

norenberg skriver:

tak...skal lige vænne mig til tanken...da det virker lidt uoverskueligt lige nu....

Åhh det er jeg ked af.. var det planlagt?

Anmeld

16. juli 2011

norenberg

WishForaMiracle skriver:

Åhh det er jeg ked af.. var det planlagt?

Nej bestemt ikke...vi skulle ikke have flere efter planen...og havde også brugt gummi som desværre bristede og blev frarådet fortrydelses piller af min læge har 3 i forvejen en på 5 år en på 15 mdr og en på 7 mdr der er født 13 uger for tidlig....

Anmeld

16. juli 2011

ØnskerEtMirakel

norenberg skriver:

Nej bestemt ikke...vi skulle ikke have flere efter planen...og havde også brugt gummi som desværre bristede og blev frarådet fortrydelses piller af min læge har 3 i forvejen en på 5 år en på 15 mdr og en på 7 mdr der er født 13 uger for tidlig....

Ja så kan jeg godt forstå at det er lidt uoverskueligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.