frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

damm

Jeg venter og venter til på mandag, hvor jeg igen skal til lægen. Min mens er ikke kommet endnu og intet tyder på at den kommer.

Negativ test i mandag. Er nu gået 24 dage over tiden. Jeg har det vildt dårligt. Kvalme og bare skidt tilpas. Ingen smerter i maven overhovet.. Jeg har ondt i hovet og en småpirlig. 

Nu vil jeg bare gerne have en afklaring. Er jeg gravid el. ikke...???

Jeg kan mærke at mine homoner køre rundt og rundt. Jeg har kastet op 3 gange i dag. Har det meget beder her til aften.

Jeg har ALDRIG gået over tiden før, hvad sker der lige nu..???

Tror ikke at jeg får nogen besked på mandag.. Tror jeg skal til videre undersøgelse i løbet af ugen. Hvis testen er negativ, så bliver han nød til at tage nogle bloprøver.

Hvad mener i? Hjælp. Knus Damm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

4kløver

Kan ikke hjælpe men for dig

Anmeld

16. juli 2011

damm

Tak

Anmeld

17. juli 2011

damm

Så er det i morgen jeg skal til lægen. Jeg tager selvfølgelig morgen urin med. Spændende. Jeg tror at det bliver er positiv test. Glæder mig. Det er jo hel uventet at jeg skulle være gravid, men super dejligt, hvis vi er å heldige.

Det vil da være dejligt med en efternøler i en alder f 31år. Det kunne jo ha været den første.

Vi er SÅ spændte

Anmeld

18. juli 2011

Zanders_moar

Er meget spændt på en update fra dig

Anmeld

18. juli 2011

Orkide86

Anya75 skriver:

Er meget spændt på en update fra dig

Osse mig. 

Anmeld

18. juli 2011

damm

Det kommer her. Testen er stadig negativ, men har nu mange tegn på en graviditet. Min læge vil vente til på mandag. Så jeg venter en uge mereAk ja, ikke nemt. Jeg tror selv på at jeg er gravid. Jeg har tabt 2 kg og mine bukser strammer. Jeg har kvalme ømme bryster, træt og jeg er temlig sikker på at jeg er gravid. Han tror at den er positiv på mandag vi får se.

Jeg er nu gået 27 dage over tiden. Jeg får ikke min mens. Det er jeg sikker på.

Min læge siger at han tror at jeg er gravid. I såfald skule jeg være 8 fulde uger henne. Jeg undre mig meget.

Han siger at han af og til har nogle, hvor testen først viser positiv i uge 10. Han siger at det intet betyder..

Han vil lave en gyn og el. en blodprøve på mandag, hvis neg. svar. Jeg håber at få svar på mandag. Jeg har bestemt mig for at tage en test slv fredag morgen.

Venter utålmodig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.