Stor gravid mave,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Sophia'smor

Sidder og bliver helt vildt depri. jeg er idag 33+0, og syntes på ingen måde jeg er ligesår stor som alle jer andre kvinder ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Muhmi

Sophia'smor skriver:

Sidder og bliver helt vildt depri. jeg er idag 33+0, og syntes på ingen måde jeg er ligesår stor som alle jer andre kvinder ..

Det skal nok komme... Jeg begyndte også først sidst i graviditeten at blive rund og stor

Anmeld

16. juli 2011

PernilleogDennis

Sophia'smor skriver:

Det kan nå at komme endnu, men uuha hvor kan jeg sætte mig ind i hvordan du har det.. jeg er 19+1 idag og jeg har slet slet ingen mave.  Jeg er ved at gå i koma når jeg ser alle andres store smukke maver.. Og jeg er ikke tyk eller noget så det er ikke derfor.. (er 165, 52 kg)

Men håber os min mave snart viser sig..

Anmeld

16. juli 2011

fif

Sophia'smor skriver:

Det ska du sku ikk tænke på, jeg var heller ikk særlig stor!! Og bare at din baby har det godt, og tager det på den ska så er det jo hovedsagen Tænk mere på de kiloer du ska tabe bagefter!!!!

Anmeld

16. juli 2011

Rødhætte

Kan godt huske at jeg havde det på samme måde.. Jeg nåede aldrig at blive rigtig stor, men tænk positiv.. Så går det hurtigere med at smide kg bagefter + der er mindre chancer for strækmærker

Anmeld

16. juli 2011

svanen73

Tænker du skal være glad for det

Jeg poppede nærmest ud da ægget satte sig fast og var meget besværet. Måtte tidligt sygemelde mig, kunne ik klare mit job og de sidste måneder af graviditeten lavede jeg stort set intet

Anmeld

16. juli 2011

svanen73

Rødhætte skriver:

Kan godt huske at jeg havde det på samme måde.. Jeg nåede aldrig at blive rigtig stor, men tænk positiv.. Så går det hurtigere med at smide kg bagefter + der er mindre chancer for strækmærker

Størrelsen har intet med strækmærker at gøre...det er noget du er disponibel for, hvor elastisk din hud er

Men ja...nemmere at komme sig bagefter

Anmeld

16. juli 2011

Rødhætte

svanen73 skriver:

Størrelsen har intet med strækmærker at gøre...det er noget du er disponibel for, hvor elastisk din hud er

Men ja...nemmere at komme sig bagefter

Ok  Så var jeg bare en af de heldige..

Anmeld

16. juli 2011

lycly

Det skal du ikke være ked af, jeg var heller ikke særlig stor, og er det stadig ikke , og jeg har altså termin imorgen ! Jeg ligner ikke en der faktisk skal føde imorgen. Men det er jeg kun glad for  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.