Efterlysning! hjælp! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.490 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Sara_S

Dette er Tristans bamse og han eeeelsker ham!!!

Han kan ikke sove uden hans Titti og leger men den uafbrudt - meeeeeen den han har nu er ved at være ret slidt ... så har vi snart et problem!

Den er købt i H&M i sommeren 2010 og den bliver ikke produceret mere 

Er der nogen der ligger ind med sådan en og er villig til at sælge den? 

Jeg mener den kostede cirka 60-70kr... og vi er villige til at give fuld pris for den hvis den er i god stand!! 

PLEASE HELP!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

lisesp83

Kan desværre ikke hjælpe, men opper den lige for dig.

Håber i kan finde en til ham.

Anmeld

16. juli 2011

mth1987

Heller ikk her desværre men har dig kaninen der også er købt samme tidspunkt

Anmeld

16. juli 2011

mariamiss6

17. juli 2011

Sara_S

Hvor er I søde!!! Tak!! 

Anmeld

23. juli 2011

Sara_S

Opper den lige... 

Anmeld

23. juli 2011

Carl-Emil's mor

Sara_S skriver:

Dette er Tristans bamse og han eeeelsker ham!!!

Han kan ikke sove uden hans Titti og leger men den uafbrudt - meeeeeen den han har nu er ved at være ret slidt ... så har vi snart et problem!

Den er købt i H&M i sommeren 2010 og den bliver ikke produceret mere 

Er der nogen der ligger ind med sådan en og er villig til at sælge den? 

Jeg mener den kostede cirka 60-70kr... og vi er villige til at give fuld pris for den hvis den er i god stand!! 

PLEASE HELP!

Kan heller ikke hjælpe men vil bare lige komme med et fif, man kan godt selv sybamserne med nyt betræk 

Jeg havde en Josefine bamse da jeg var lille og hun var også ved at være slidt op, og de købte en magen til og den kunne bare IKKE erstatte min Josefine  så min bedstemor var kreativ og købte det stof hun var lavet af og gav hende en makeover  Josefine fik i alt 6 makeover i løbet af årerne og ingen har nogensinde erstattet hende.. hun findes stadigvæk dog halvt spist af en lorte hund så nu skal jeg selv lave makeover på hende.. men den der følelse fra barns ben når jeg rør ved hende, den kan jeg stadigvæk mærke 

Anmeld

23. juli 2011

Sara_S

Carl-EmilsMoar skriver:

Kan heller ikke hjælpe men vil bare lige komme med et fif, man kan godt selv sybamserne med nyt betræk 

Jeg havde en Josefine bamse da jeg var lille og hun var også ved at være slidt op, og de købte en magen til og den kunne bare IKKE erstatte min Josefine  så min bedstemor var kreativ og købte det stof hun var lavet af og gav hende en makeover  Josefine fik i alt 6 makeover i løbet af årerne og ingen har nogensinde erstattet hende.. hun findes stadigvæk dog halvt spist af en lorte hund så nu skal jeg selv lave makeover på hende.. men den der følelse fra barns ben når jeg rør ved hende, den kan jeg stadigvæk mærke 

Hvor sødt!! 

Ja... det kunne være en mulighed... 

Men jeg er også bange for det bliver helt væk, for eks. nu hvor Tristan skal starte i vuggestuen eller når vi er ude... 

Anmeld

23. juli 2011

Carl-Emil's mor

Sara_S skriver:

Hvor sødt!! 

Ja... det kunne være en mulighed... 

Men jeg er også bange for det bliver helt væk, for eks. nu hvor Tristan skal starte i vuggestuen eller når vi er ude... 

Min Josefine blev aldrig væk  og hun var med A L L E steder og ALLE ferier  tror hun er den bamse der har rejst mest

men ved selvfølgelig ikke hvordan drenge er om deres bamser

Anmeld

27. juli 2011

Sara_S

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.