1 måned hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Anonym trådstarter

min søn er en måned oh her til morgen har han haft ondt o maven, da jeg tjekket bleen var der små klumper i, er det noget farligt `?

han fik for første gang mme igår da jeg ik har nok mælk selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Nessie

hans mave skal nok lige vænne sig til MME i stedet for. De kan desværre godt får forstoppelse.

Det gjorde min søn også, og vi tog ham til min akupunktør, som gav ham akupressur, og det hjalp allerede efter 2 gange. (og er meget bedre end alt det medicin lægerne ellers vil give)

Anmeld

16. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

min søn er en måned oh her til morgen har han haft ondt o maven, da jeg tjekket bleen var der små klumper i, er det noget farligt `?

han fik for første gang mme igår da jeg ik har nok mælk selv

Det er hårdt mave når der er klumper i. Det er højst sandsyneligt pga mme. De kan de godt få hård mave af.

Anmeld

16. juli 2011

Tona

Hvis det bliver ved, så prøv at købe noget lactulose på apoteket og give ham.

Når han bliver 4 mdr kan han få sveskemos i stedet for.

Begge dele løsner lidt op på det når de har forstoppelse (hvilket mange børn får af mme)

Anmeld

16. juli 2011

Minmio

Min søn får også MME og hans afføring er sådan lidt mere fast i det med klumper (ligner gryn). Men det generer ham ikke, SP siger at det er meget normalt, så længe han ikke har problemer med at komme af med det, så skal jeg ikke gøre noget.

Anmeld

16. juli 2011

Sundahl88

Jeg har hørt at især NAN giver forstoppelse.

Ved ikke hvad du bruger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.