Er det spark eller plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.848 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg er i dag i graviditets uge 32 og har de sidste dag haft sådan nogle sjove vibrationer midt på maven ude i siden som går meget hurtige.

Hvis det skulle være fordi hun ligger og sparker, så skulle hun ligge og spark 50 gange i sek og det kan jo ikke rigtig passe.

det føles heller ikke som de plukveer jeg ellers har døjet rigtig meget med.

Jeg kan slet ikke genkende det her fra min sidste graviditet.

Er der ikke en af jer eller flere som har en ide om havd det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Ox.

Anonym skriver:

Jeg er i dag i graviditets uge 32 og har de sidste dag haft sådan nogle sjove vibrationer midt på maven ude i siden som går meget hurtige.

Hvis det skulle være fordi hun ligger og sparker, så skulle hun ligge og spark 50 gange i sek og det kan jo ikke rigtig passe.

Lyder umiddelbart heller ikke som plukkeveer, hmmm ...

Det kunne være hun presser på nogle nerver, det er jo ved at være trængt derinde ..

Anmeld

16. juli 2011

Jemion

Kigger lige med her for jeg er 33+1 og har haft det nøjagtig på samme måde de sidste 2 dage.. Men tænker om det måske var baby's puls hvis de ligger helt tæt ud imod?!?

Anmeld

16. juli 2011

MieMali

jeg har altså prøvet det. Venter tvillinger og oplevede det meget i uge 26-30. Det føles ligesom at have et vibrende joystick inde i maven - mærkelig sammenligning, men jeg det mindede mig bare om den måde PS-joystick vibrerer på

Mali

Anmeld

16. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg vil tro at du har en lille nerve, som babyen trykker på, som så aktiverer nogle små muskler i området, der begunder at hoppe.

Har du aldrig prøvet at have et øjenbryn der hopper?

Det forsvinder igen hvis babyen rykker sig..eller senest når du har født

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

MieMali skriver:

jeg har altså prøvet det. Venter tvillinger og oplevede det meget i uge 26-30. Det føles ligesom at have et vibrende joystick inde i maven - mærkelig sammenligning, men jeg det mindede mig bare om den måde PS-joystick vibrerer på

Mali

Ja det kunne godt føles lidt sådan sådan et spil hvor den bliver ved med at vibrere.

Det er utrolig ulækkert, og jeg bryde mig bestem ikke om den følelse. så hoppe nærmest rund når det sker

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. vil høre min jordemoder om det næste gang jeg skal derind.

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

Jeg har haft det samme de sidste 14 dages tid - det kommer hver dag, og mærkes nemlig som sådan en lille vibrator eller en hoppebold der er fanget mellem 2 plader og som bare suser i lynets hast

Men tror også det er noget nerve-værk, tror ihvertfald ikke, at det er noget farligt

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Jeg har haft det samme de sidste 14 dages tid - det kommer hver dag, og mærkes nemlig som sådan en lille vibrator eller en hoppebold der er fanget mellem 2 plader og som bare suser i lynets hast

Men tror også det er noget nerve-værk, tror ihvertfald ikke, at det er noget farligt

Nej tror nu heller ikke de er farlig for de gør jo ikke sådan rigtig ondt, kan bare ikke have den følelse af det. Så det jo godt der ikke er så lang tid tilbage mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.