Kom nu Vestsjælland!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg vil gerne mødes med andre fra Vestsjælland der er gravide eller har født... Bare noget kontakt ja!! Jeg føler mig lidt ensom og står efter to år alene med to børn da manden valgte at gå men stadig er interesseret i barnet... Jeg skal flytte den 1/8 og glæder mig meget da jeg har boet hos mine forældre i tre mdr efter han smed os ud... Jeg tror bare at jeg savner nogle andre at snakke med.. Min store søn er 10 alle er velkomne til at skrive hvis I som mig søger søde piger uanset alder børn bopæl osv.. Også gerne skriv i indbakken.. Krammer og håb om kontakt og nye bekendtskaber... Anja som har termin idag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

mth1987

HejsaDet da noget rigtig øv altså.Hvor flytter du hen?Jeg bor i Sorø og har en datter på 1 år. Der er en masse af os fra vestsjælland der mødes i morgen hvis det sku være noget?

Anmeld

16. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg bli'r i området... Asnæs? hvor mødes I??

Anmeld

16. juli 2011

mth1987

Anjamichell skriver:

Jeg bli'r i området... Asnæs? hvor mødes I??

Hvad ligger det i nærheden af? Vi mødes i Slagelse hos gruener (Sarah)Men det måske ikke lige sagen hvis den lille har planlagt at ville til verden snart

Anmeld

16. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Det ligger ca 20 km fra Holbæk:-)

Nej måske skulle jeg vente?

Anmeld

16. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Anmeld

16. juli 2011

mth1987

Anjamichell skriver:

Eller hvert fald sørge for at du har bil med Vi ses engang i mellem og har indtil videre skiftes med at være i Sorø og Slagelse. Denne gang kommer der dog en masse nye med

Anmeld

17. juli 2011

Kariina

mth1987 skriver:

HejsaDet da noget rigtig øv altså.Hvor flytter du hen?Jeg bor i Sorø og har en datter på 1 år. Der er en masse af os fra vestsjælland der mødes i morgen hvis det sku være noget?

Bor selv i Sorø  Men kan dog ikke nå at komme med denne gang desværre, kunne da være hyggeligt at mødes med andre fra området

Anmeld

17. juli 2011

Topp

Anjamichell skriver:

Jeg vil gerne mødes med andre fra Vestsjælland der er gravide eller har født... Bare noget kontakt ja!! Jeg føler mig lidt ensom og står efter to år alene med to børn da manden valgte at gå men stadig er interesseret i barnet... Jeg skal flytte den 1/8 og glæder mig meget da jeg har boet hos mine forældre i tre mdr efter han smed os ud... Jeg tror bare at jeg savner nogle andre at snakke med.. Min store søn er 10 alle er velkomne til at skrive hvis I som mig søger søde piger uanset alder børn bopæl osv.. Også gerne skriv i indbakken.. Krammer og håb om kontakt og nye bekendtskaber... Anja som har termin idag!!

du kan ansøge mig som ven hvis du vil..

kommer fra vestsjælland - har en dreng på 12 år (i næste uge9

og en lille pige på knap 7 måneder

jeg er også alene med mine børn

Anmeld

17. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Kariina skriver:

Bor selv i Sorø  Men kan dog ikke nå at komme med denne gang desværre, kunne da være hyggeligt at mødes med andre fra området

Ja jeg synes da også at det lyder rigtig hyggeligt!! Men jeg håber da at I informerer mig næste gang ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.