KaLee skriver:
Super at han har bestemt sig til at være en del af jeres søns liv - så længe det foregår på sønnens præmisser...
Overnatninger kan der vidst tidligt være tale om ved 1 års alderen.. hvis der er et stabilt samvær forinden, og det er kun 1 nat af gangen..
at lave en 7/7 ordning med en 2årig... uuuh jeg ville ikke gøre det - her er knægten hveranden weekend (torsdag-mandag) hos sin far og torsdag-fredag den modsatte uge.. og det fungerer fint..
Men jeg kender en, hvis søn er på samme alder som min.. og de har 7/7 ordning, og hun siger at det fungerer helt fint...
jeg tror ikke at man kan lave et endeligt stykke papir lige nu, da det jo kommer an på jeres evne til at samarbejde, men også hvordan barnet er :-)
Jeg er måske den, som Kalee kender!?

Min søn er 2 år og vi har 7/7 deleordning. Skal dog nævnes, at hans søster på 8 år også er med i ordningen, så han altid har hende hos sig

Det har indtil nu gået rigtig fint og der har intet været at mærke på ham, det er kun den store som nu reagerer en smule på, at det kan være svært at skifte hjem hver uge
Faren og jeg boede sammen, indtil for et halvt år siden. Havde vi ikke gjort det, og havde jeg ikke haft to børn, som kunne "pendle" sammen, var det nok ikke blevet den løsning. Men det kommer jo også meget an på barnet, og faren.
Det er et stort ansvar at stå alene med et barn, og det kan jo være at din eks. ændrer mening, når først han finder ud af, hvor "hårdt" et arbejde det kan være at stå alene med sådan en lille en.
Anmeld