Skal forsøge at fatte mig i nogenlunde korthed... (hehe, som om...)
Where to start? Felix blev vaccineret d. 23. juni, hos vores altid meget søde læge. Vi fik en god snak om alt og ingenting, livet i al almindelighed og prævention
Han var overrasket over jeg gerne ville have p-piller, for jeg var så "ovenpå med det hele" at han nærmest forventede vi skulle have to i rap - som i han faktisk regnede med, vi var i gang med at lave den næste 

Jeg takkede for rosen, og afviste fuldstændig blankt det som værende en mulighed!
Han stak barnet, som jeg selv holdt og alt gik helt fint. Efterfølgende fik den lille lix feber og var træt og slatten. Læge-jens havde ordineret panodil ved ledsmerter og "høj" feber, så det hældte vi på barnet som derved kunne nøjes med 38,9
D. 3. juli blev Felix døbt, en superdejlig dag, med rimeligt vejr, god mad, glade gæster og orgelmusik!! - Shit mand, han hylede i kirken, hver gang klokkerne ringede eller orgelet spillede - tænk Jer selv til hvor mange sammenlagte minutters gråd det blev til... Faren (som selv bar) svedte tran, ligeså gjorde barnet. Jeg frøs, så så snart det "formelle" var overstået, fik jeg Felix på armen, og var således den der bare ham ud af kirken. Det var faktisk lidt hyggeligt at bytte undervejs 
Han fik voldsomt mange gode gaver, bøger, tøj, BRIO legetøj, penge til børneopsparing og hjælp til autostol og klapvogn, en flagstang, en personlig godnathistorie, en plasticscooter med anhænger, duplo, et fotoalbum og sølvbestik.
Mandag efter dåben, begyndte vi så at pakke flyttekasser. Lørdag kom min stedfar og brødre, og hjalp Jørn med at flytte. Min mor og jeg blev i vores lejlighed og passede barn samt gjorde rent. Lørdag kl. 17.30 mødtes vi alle i "vores" hus, hvor også Jørns forældre var kommet til med aftensmad. Kl. 19.30 var de alle forduftet, og udpakningen begyndte.
Vi er næsten færdige, også med ophængning osv., og har i dag tømt IKEA for lamper... Og lidt andre småting.. 
Felix blev passet hos min mor igår, for første gang. Vi var på café og i biffen (Harry Potter of course..) og det var drønhyggeligt.. Dog følte jeg lidt, at jeg havde afleveret ham for good, og at nu skulle jeg aldrig have ham tilbage. At det virkelig var sandt, at det med at have sin egen baby alligevel ikke kunne være rigtigt, så han kun var til låns..
Jeg fik ham heldigvis tilbage, og han havde naturligvis haft det storartet hos mormor. 
På søndag kører vi til Ebeltoft, og tager en overnatning i et sommerhus Jørns forældre er i. Om mandagen kører vi så til Rømø hvor mine forældre er i sommerhus (tal om manglende logistik) og tirsdag eller onsdag kører vi retur til Kolding - det var vores sommerferie. Det bliver rart at komme væk et par dage, men også rart det ikke er længere tid, da jeg gerne vil hjem og være HELT færdig med indflytning 
- som sidebemærkning kan nævnes, at mit pragteksemplar af en baby sover 8 timer i streg om natten, i sin egen tremmeseng, og nu også på sit eget værelse... Må man godt allerede savne den lille spæde klump som lå under ens dynes hele natten og knirkede og smaskede i søvne? Det tror jeg nok man må, når bare man husker at glæde sig over den store, lækre baby man har, som griner, raller, pludrer, hoster, nyser og snakker og ligner én stor fornøjelse samtidig!
Rigtig, rigtig god sommer!
/Anne