Kagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Worldwide

Nu sidder vi og pusler med ideer til menuen til vores bryllup - men hvad med kagen? Da vi holdte barnedåb fik vi en med hvid chokoladecreme, hindbærcreme og chokolade bunde - det var lige en tand for sødt.

Det skal helst passe til årstiden da menuen kommer til at afspejle det. Vi skal giftes i April, så der er jo et kæææmpe udvalg, men hvilke? Har i nogle friske ideer? Det eneste krav er det ikke må indholde nødder. (Altså hele, hakket, knuste what ever )

Helst noget der går i spænd med børn fra 1års alderen til de helt gamle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Nettemor

du kan evt også oprette denne tråd i kageklubben der er mange kloge kvinder

Anmeld

17. juli 2011

tina76

Mileva skriver:

Nu sidder vi og pusler med ideer til menuen til vores bryllup - men hvad med kagen? Da vi holdte barnedåb fik vi en med hvid chokoladecreme, hindbærcreme og chokolade bunde - det var lige en tand for sødt.

Det skal helst passe til årstiden da menuen kommer til at afspejle det. Vi skal giftes i April, så der er jo et kæææmpe udvalg, men hvilke? Har i nogle friske ideer? Det eneste krav er det ikke må indholde nødder. (Altså hele, hakket, knuste what ever )

Helst noget der går i spænd med børn fra 1års alderen til de helt gamle

Jordbærmousse eller hindbærmousse og chokolade/tobleronecreme er en god klassisker.

Anmeld

17. juli 2011

Worldwide

tina76 skriver:

Jordbærmousse eller hindbærmousse og chokolade/tobleronecreme er en god klassisker.

Synes bare det var så sødt sidst :s men kan selvfølgelig være den måde hun har lavet det på..

Ville gerne have noget frisk, og lidt syrligt - tænkte litd hyldebær eller lign, men aner ikke om det smager godt i kage :s

Anmeld

17. juli 2011

AndreasMor84

Mileva skriver:

Synes bare det var så sødt sidst :s men kan selvfølgelig være den måde hun har lavet det på..

Ville gerne have noget frisk, og lidt syrligt - tænkte litd hyldebær eller lign, men aner ikke om det smager godt i kage :s

Uhmm.. chokoladekage med appelsinmousse og appelsin-krokant chokolademousse..

Anmeld

17. juli 2011

tina76

Mileva skriver:

Jeg personligt synes ikke det er sødt, det smager godt, har tit lavet kage med den sammensætning.

Men du kan da også vælge champagnemousse eller pære/æblecidermousse.

Noget surt og sødt sammen, ville være rigtig godt.

Anmeld

17. juli 2011

Worldwide

tina76 skriver:

Jeg personligt synes ikke det er sødt, det smager godt, har tit lavet kage med den sammensætning.

Men du kan da også vælge champagnemousse eller pære/æblecidermousse.

Noget surt og sødt sammen, ville være rigtig godt.

Det var en god ide! Har selv prøvet at lave en med bærsymfoni, men den blev lige en anelse for sur i det.. Nu skal vi dog ikke selv lave den, men når vi finder hende/ham der skal vil vi gerne have et par ideermed i hånden

Anmeld

17. juli 2011

tina76

Mileva skriver:

Det var en god ide! Har selv prøvet at lave en med bærsymfoni, men den blev lige en anelse for sur i det.. Nu skal vi dog ikke selv lave den, men når vi finder hende/ham der skal vil vi gerne have et par ideermed i hånden

Ja det kan jeg da godt forstå, hvor bor du henne, ellers vil jeg da gerne hjælpe dig.

Anmeld

17. juli 2011

Worldwide

tina76 skriver:

Ja det kan jeg da godt forstå, hvor bor du henne, ellers vil jeg da gerne hjælpe dig.

Ørbæk, Fyn Men det er først til April næste år Vil bare gerne have menu osv på plads inden vi går julen i møde

Anmeld

17. juli 2011

tina76

Mileva skriver:

Ørbæk, Fyn Men det er først til April næste år Vil bare gerne have menu osv på plads inden vi går julen i møde

Ja det er rart at være i god tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.