Dejlig søn fra februar 06

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.381 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. januar 2008

Pia.

er der andre her inde der har dejlige februar 06 børn..?

Jeg har en dejlig lille gut på snart 2 år, som hedder Mads.
Han har en storebror på 9 år og en søster på 5 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Piamus,
Ja jeg har lille Jesse, der er enebarn. Men lige nu ser det ud til at det bare er os to :D

Jeanne

Anmeld

3. januar 2008

Pia.

Hej jeanne.

Det er da bare hyggeligt *S*
mon ikke der er andre der melder sig på banen med tiden.
syntes det er en super side her inde. også lidt sjovt at man kan sætte billeder på :)

Håber I har det godt.

Vi skrives ved.

Knus Pia.

Anmeld

15. februar 2008

Høstergård

Hej!
Jeg har en lille pige, Anna, fra februar 2006
Hun er vores eneste barn - so far, men vi regner da med at der kommer flere med tiden... ;)
Det er en dejlig alder de har nu, der sker så meget hele tiden. Bare hendes sprog har udviklet sig utrolig meget det sidste stykke tid. Og så er der jo snart 2 års fødselsdag, det skal nok blive fedt!!!

:D
Vh Eva

Anmeld

16. februar 2008

Pia.

Hej Eva...

Ja det er skøn alder lige nu, de er så dejlige og man syntes de kommer med noget nyt hver dag...
Mads er en lille snakke maskine, han snakker og snakker hele tiden og kan stort set sige alt.
Han kan tælle til 12 nu.... det syntes jeg er ret flot så moren er da temmelig stolt,.

Knus Pia.

Anmeld

17. februar 2008

Høstergård

Hej Eva...

Ja det er skøn alder lige nu, de er så dejlige og man syntes de kommer med noget nyt hver dag...
Mads er en lille snakke maskine, han snakker og snakker hele tiden og kan stort set sige alt.
Han kan tælle til 12 nu.... det syntes jeg er ret flot så moren er da temmelig stolt,.

Knus Pia.

Hold da op, det er da også flot!!:D
Ja, der sker noget nyt hver eneste dag, og deres egen mening og ideer kommer mere og mere til syne;)
Jeg synes ikke at Anna kan sige alt, men hun prøver, og der kommer flere og flere ord hver dag. Og når først hun har lært et ord, så indgår det helt selvfølgeligt i ordforrådet. Vi ser tit på hinanden og spørger om den anden har hørt hende sige det ord før. Det er som om hun har sagt det altid, selvom det i virkelig heden er helt nyt.:)
Vh Eva

Anmeld

17. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Eva og velkommen til den enorme gruppe kaldet februar 2006 :))

Jeg har en lille dreng, der hedder Jesse og som er fra 20 feb.

Håber at "snakke" en masse med dig

Kh Jeanne

Anmeld

19. februar 2008

Høstergård

Tak for det!:D

Og tillykke med Jesses fødseldag i morgen, Anna er født den 21, så hun har fødselsdag på torsdag... Hvordan fejrer I det??
Vi skal have besøg af familien, til pålægskagemand og lagkage. :P De kommer kl 16.30, så de kan nå at se fødselsdagsbarnet lidt, inden hun skal i seng...

Det er vildt, at jeg allerede har så stort et barn, det er godt nok gået stærkt! Men det er sjovt at se hvor meget de lærer hele tiden!

Kh Eva

Anmeld

19. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Eva,
I morgen kommer dagplejen til formidddagsmad (boller og chokoladekage) og frokost (boller i karry og abemad). Om eftermiddagen kommer farmor og hendes kærste og farfar. Lørdag kommer hele farmandsside af familien til kaffe og søndag kommer hele min side til frokost :P De kommer langvejs fra så de skal ikke "bare" komme til en kop kaffe. Så han bliver fejret af flere omgange :D

Jeg kan heller ikke fatte at der er gået 2 år...hvor er de blevet af (?)

Kh Jeanne

Anmeld

21. marts 2008

Karina Worninger

Så vil jeg da også melde mig under fanen med et feb 06 barn.
Sacha er min dejlige lille guldklump der kom til verden den 10 feb. 2006.
Hvor er tiden dog blevet af?
Syns at det er gået lidt for hurtigt.
Men glæder mig da til at lære jer at kende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.