HURTIG hjælp... Tak.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

Tut

Hej piger,

Som nævt i mit tidligere indlæg har vi lige fundet ud af at Noah er for stor til en af de lifte der hænger i flyet, trods vi var blevet lovet en.

Anyway, da der er under 48 timer til at vi skal flyve de 10½ time til bankok, så er jeg jo lidt på spanden nu!!!!

Jeg ringede til rejseselskabets salgschef og brokkede mig noget så voldsomt, og vi har nu fået lov til at medbringe en lift eller voksipose i flyet til ham... Men han kan ikke ligge i sin barnevognslift mere :(

Nu er det så i skal hjælpe!

Er der nogen af jer der har erfaringer med de wanna-be voksiposer som silvan sælger?

For jeg er sgu for nærrig til at købe en rigtig voksi til 2000 kr. for at bruge den denne ene gang.

Jeg ved at bilka også har de der sleebee, men vi har ikke lige en bilka i nærheden... Vi har dog en silvan..

Knus

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Anja

Kender den desværre ikke, men kan godt forstå du ikke vil give for meget for en, hvis du ikke har tænkt at bruge den efterfølgende.

Vi har en som er købt i Kvickly (på tilbud til 200kr) den er vi glade for.

Mon ikke den fra Silvan er fin nok, hvis den alligevel ikke kommer til at blive voldsomt brugt ?

Anmeld

27. februar 2008

ivfmarie

kender dem ikke - men vhis den er beregnet til baby - så kan den vel ikke slå nogen ihjel?

Jeg syns da du skal købe en - I bliver garanteret glad for den. Og så har I da et stad at "gemme" Noah når i skal på ferie - hans egen lille et-værelses feriebolig ;)

Marie

Anmeld

27. februar 2008

Rasmine

Den er MEGA varm.
Og der er ingen huller i til sele.
Men billig!

Anmeld

27. februar 2008

linemus

Jeg synes at have hørt, at den skulle være noget lignende Bilkas SleeBee, og dem der skrev det var vældig godt tilfreds med den. Og når du ikke skal bruge den mere end til flyturen, så er det da bare med at få den billigste.

Knus Line

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

er der ikke en af os der bor så tæt på at du måske kan låne en...eller tror jeg da den fra silvan er udmærket, kender den slet ikke, men er den til børn...ja så prøv den!8D

Anmeld

27. februar 2008

Sille(smil)

Vi har en og er rigtig godt tilfreds med den:D Den er ret varm, men vi bruger faktisk vores meget- lidt som rejseseng. Så jeg synes sagtens at du kan købe en.

Sillesmil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.