Mærke liv sm 2. gangs gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Mussen2

Jeg er simpelthen 100 % sikker på, at jeg allerede har mærket liv FLERE gange!!!! Jeg er kun 10+1 i dag. Første gang jeg mærkede var da jeg kun var ca 9 uger. Og i dag og i går har det været helt vildt! Det skal siges jeg har været vildt stresset på arbejde og adrenalinen har kørt rundt, måske det kan sætte gang i baby?

Det er godt nok tideligt. Sidste gag var jeg over 20 uger henne før jeg mærkde liv. Der lå moderkagen også fortil, det ved jeg ikke om den gør nu.

Andre der har mærket tidlig liv??

Synes det er så dejligt at mærke liv, særlig nu hvor man går og venter på at kommer på den anden side af 12. uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Muffinmus

alt før uge 13 er ikke liv, men tarm bobler der føles stort set lige sådan, fik jeg af vide på FG af 2 forskellige læger. Men de færreste kan kende forskel:-)Men mærkede det rigtige liv uge 16, dvs faktisk en hel uge senere end første gang:-)

Anmeld

15. juli 2011

Mussen2

MariaE skriver:

alt før uge 13 er ikke liv, men tarm bobler der føles stort set lige sådan, fik jeg af vide på FG af 2 forskellige læger. Men de færreste kan kende forskel:-)Men mærkede det rigtige liv uge 16, dvs faktisk en hel uge senere end første gang:-)

Nå, der kan man bare se Synes bare ikke mine tarme sidder helt dernede i underlivet

Men kan godt ved en googling, se at der er mange meninger om man i det hele taget kan mærke liv så tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.