MD scanningen viste....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Isabeau

...at Palle og jeg venter os endnu en lille pige; en Luna Hun vejer 328 gram nu og er bare perfekt!

Skal dog til 2 samtaler mere med lægen (uge 30 og 35), da jeg fik kejsersnit sidste gang. De vil lige følge mig lidt... Ved egentlig ikke hvorfor andet end det er pga. kejsersnit forrige gang?

Lægen sagde at jeg sagtens kunne føde normalt, selvom det var kejsersnit sidste gang, men hvis jeg ikke selv er gået igang i uge 38, senest uge 39, enten ved vandafgang eller veer, ville de sætte mig igang, og det var vidst lidt svært at få det til at lykkedes, pga. kejsersnit? Forstod jeg på det...? MEN! Ellers er der intet at reportere

Nu er næste projekt at flytte værelser; Stella skal ind på det "bette" værelse (vidst 2 kvm. mindre), for det hun har nu skal bruges til nr. 2 barn og der er mere plads til puslebord.

Stella får så juniorseng, bord, stol og bænk og fine nye farver  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Baby_girl2011

Isabeau skriver:

...at Palle og jeg venter os endnu en lille pige; en Luna Hun vejer 328 gram nu og er bare perfekt!

Skal dog til 2 samtaler mere med lægen (uge 30 og 35), da jeg fik kejsersnit sidste gang. De vil lige følge mig lidt... Ved egentlig ikke hvorfor andet end det er pga. kejsersnit forrige gang?

Lægen sagde at jeg sagtens kunne føde normalt, selvom det var kejsersnit sidste gang, men hvis jeg ikke selv er gået igang i uge 38, senest uge 39, enten ved vandafgang eller veer, ville de sætte mig igang, og det var vidst lidt svært at få det til at lykkedes, pga. kejsersnit? Forstod jeg på det...? MEN! Ellers er der intet at reportere

Nu er næste projekt at flytte værelser; Stella skal ind på det "bette" værelse (vidst 2 kvm. mindre), for det hun har nu skal bruges til nr. 2 barn og der er mere plads til puslebord.

Stella får så juniorseng, bord, stol og bænk og fine nye farver  

Ihhh tillykke med den lille pige :-)

Anmeld

15. juli 2011

CamillaValby

Stort tillykke med den veloverstået MD, og stort tillykke med endnu en lille pige

Anmeld

15. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med at I skal have endnu en pige

Anmeld

15. juli 2011

D-Micka

TILLYKKE  

Anmeld

15. juli 2011

nussebarn

Hejsa

min sidste fødsel endte med kejsersnit og nu er jeg så gravid igen. Jeg skal så have planlagt kejsersnit for det anbefaler de på Hvidovre når man har fået det første gang og der så ikke er gået så længe mellem fødslerne, der er ca 18 måneder mellem. Grunden er at der kan være størrer risiko for at ens livmoder sprænger i det gamle ar, når man får presse veer og det kan så blive til en rimelig komplikation. Håber det hjalp lidt. (;

Knus nussebarn 30 +1

Anmeld

15. juli 2011

lycly

Tillykke med lillepigen Og SIKKE en smukt navn i har valgt til hende

Anmeld

16. juli 2011

Nessie

Tillykke med endnu en lille pige

Anmeld

19. juli 2011

Mira0911

Tillykke med endnu en pige...  Dejligt... 

Anmeld

19. juli 2011

Frk-Lotusblomst

tillykke med den veloverstået scanning. Og tillykke med at i får en lille pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.