Av min mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

RiUL

Øv, da jeg stod og havde kogt nudler, og skulle hælde vandet fra, fik jeg tippet gryden, så noget af det kogende vand røg ned over min mave. 

- For helvede hvor gjorde det pisse hamrende ondt. Tog sådan en frossen dims på maven, for at køle det lidt. ( Kan det mon skade baby???)

Og har nu smurt min mave ind i noget aloe vera creme.

Nu er min mave helt rød, og skoldet Og det svier helt vildt Snøft snøft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Bruus

RiUL skriver:

Øv, da jeg stod og havde kogt nudler, og skulle hælde vandet fra, fik jeg tippet gryden, så noget af det kogende vand røg ned over min mave. 

- For helvede hvor gjorde det pisse hamrende ondt. Tog sådan en frossen dims på maven, for at køle det lidt. ( Kan det mon skade baby???)

Og har nu smurt min mave ind i noget aloe vera creme.

Nu er min mave helt rød, og skoldet Og det svier helt vildt Snøft snøft..

Åh nej dog smukke :/ Det var da noget værre noget!!!
Men nej, det kan slet ikke skade Baby, så bare på med noget kølende hvis det lindrer. Ellers så ja, Aloe Vera er bare SÅ godt til sådanne skader. Det hjalp mig helt enormt da jeg blev 2.grads forbrændt.

By the way - sindsygt flot mave du har! :-) Så lige det sidste billed du har lagt på :-)

God bedring med mavsen ;-)

KNUS

Anmeld

15. juli 2011

RiUL

MDybvad skriver:

Åh nej dog smukke :/ Det var da noget værre noget!!!
Men nej, det kan slet ikke skade Baby, så bare på med noget kølende hvis det lindrer. Ellers så ja, Aloe Vera er bare SÅ godt til sådanne skader. Det hjalp mig helt enormt da jeg blev 2.grads forbrændt.

By the way - sindsygt flot mave du har! :-) Så lige det sidste billed du har lagt på :-)

God bedring med mavsen ;-)

KNUS

Maven er lidt i vejen engang imellem

Årh godt - han begyndte at sparke da det kolde kom på, men lod det være på

Og tusind tak for det smukke  

Knuus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.