.....and then some!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Bruus

Tog nogle billeder af Freya i går aftes og igen i dag, som jeg altså også lige vil dele med jer  Synes de er så søde

Håber også snart i spammer gruppen med nogle flere billeder af jeres guldklumper... De udvikler sig jo med lynets hast disse uger, så det er sjovt og spændende at følge med i deres udvikling

Vi hygger hjemme hos Mormor lige nu (hvor de sidste 2 billeder er taget for et par timer siden )... Ihh hvor er det dejligt at se hvor meget glæde Freya kan bringe hos de øvrige familiemedlemmer

Knus til jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

joojoo

eeej vi er også hos mormor og morfar nu..og ja det er helt utroligt hvor meget glæde spædbørn kan give mennesker generelt.. Vi var på restaurant for første gan med benjamin pga.david fyldte år og alle sværmede bare om vores lille prins, det var helt utroligt  super billeder..nu vil jeg også sætte nogle billeder på af vores søn

Anmeld

21. juli 2011

Bavianis

Hun er da bare en skøn lille delle-dronning! Så lækker!

Anmeld

23. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
MDybvad skriver:

Tog nogle billeder af Freya i går aftes og igen i dag, som jeg altså også lige vil dele med jer  Synes de er så søde

Håber også snart i spammer gruppen med nogle flere billeder af jeres guldklumper... De udvikler sig jo med lynets hast disse uger, så det er sjovt og spændende at følge med i deres udvikling

Vi hygger hjemme hos Mormor lige nu (hvor de sidste 2 billeder er taget for et par timer siden )... Ihh hvor er det dejligt at se hvor meget glæde Freya kan bringe hos de øvrige familiemedlemmer

Knus til jer

hvor er hun skøn!

hun ser ud som om hun STORTRIVES!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.